Gå til innhold

Hvorfor elsker han meg ikke lenger??

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag reiste han fra oss, og etterlot seg en sønderknust jente og en sønn på 8 mnd!) og ei jente på 2 1/2 år! vært samboere i 6 år og vet at ikke lat har vært rosenrødt i det siste, men trodde det var slik når man hadde små barn..

Men han elsker meg rett og slett ikke lengre, hvordan går det an??etter 2 barn? Har jo opplevd det største som finnes her i verden sammen.... han vil samarbeide bra med ungene, er jo bra det men jeg føler et stoort hat akkurat nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi han er en dritt! Nei off vet ikke jeg :( syntes synd på deg, du fortjener å ha det bra. Men det gjør jo han å da, blir jo feil om han blir hos deg bare for barnas skyld.

Skrevet

Si det :( For vel et år siden opplevde jeg det samme, min mann fortalte at han ikke elsket meg mer. Men dagen før hadde han sagt han gjorde det :(

I ettertid har jeg også funnet ut at han hadde følt det slik i mange måneder, men levd på en løgn så jeg skulle tro vi hadde det "perfekt". Det er sårt. Han hadde også vært utro lenge :( Sagt han skulle jobbe, men egentlig var han hos henne. Utrolig sårt å få vite i ettertid.

Jeg var sønderknust, og det samme var barna. Men sakte har vi bygget oss opp og har en flott hverdag.

Det tar tid å komme seg etter et slikt sjokk, men velg å holde deg sterk for barna sin del. Fokuser på dem, så går det ofte litt lettere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...