Gå til innhold

Barnefrihelg, og slik startet den : :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så frem til helgen denne gang, gjør det ellers også altså, men nå har jeg ikke hatt barnefri siden før jul (skal ikke klage, vet det er mange som ikke har noen avlastning)... Er jo vant med fast avlastning fra barnas pappa :)

Vel.. Barna er levert, jeg reiste og handlet litt. En flaske vin fikk jeg med meg fra polet, tanken er jo at jeg kan kose meg med den i løpet av helgen.. :)

Kikket meg rundt i matbutikken..... Men gidder knapt handle noe!!

Hvor artig er det å handle masse god mat og lage kun for meg da??

Nei, jeg spiser utrolig lite på en helg uten barna. Kun brødskiver, lager meg kanskje litt salat og steker meg ett egg eller no sånt.

Hvordan er det med dere? Noen ganger blir jeg bedt til andre på middag da, og det er jo kjempe flott! Slippe å lage mat :P

Så har jeg ryddet i 2. etg, vasket alle vinduer i 1. etg. Vasket 3 maskiner, 1 med stuegardiner, 1 med pledd og 1 med vanlig klær...

Støvsuget 1 etg og ryddet og pyntet så fint....

Hehe, Ja nå kan jeg koooooooooooose meg :D

...... og vente på at kjæresten blir ferdig på jobb!

Er bedt til venner i kveld også, men har faktisk ikke lyst til noe annet enn å bare sitte her og kose meg.. Må passe meg så ikke folk syns jeg er rar kanskje? Er jo så lite ute av huset fra før av.. hehe!

God helg jenter, og gutter :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei på deg. høres jo ut som du har det koselig da:))

kjempe bra.

sjeldne gangene jeg kan ha barne fri fra begge så går heller ikke jeg ut eller til noen, hehe sitte hjemme og bare slappe av, kose meg og spille høyt uten og vekke barna, så du er ikke alene om det.

ute kansje 2 ganger i året her.

ha en kjempe fin kveld !!!

klem

Skrevet

Hehe=) Hørtes bra ut det der...:=) virkelig vært efffektiv=)

Her har jeg en barnefri kveld på evigheter ( vanligvis om det er barnefri jobber jeg kvelden/nattan,skal det imorgen), men er det noen som skal ut eller har tid til å finne på noe....neeeiiiidaaaa....så da ble jeg sittende her å kope likevel..:/

Skrevet

Hadde det sånn tidliger jeg også.. jobbet alltid når jeg hadde barnefri.

Det var det rett og slett ikke verdt i lengden.

Nå vil jeg ha fri når jeg har fri, også får jeg heller jobbe mer rundt barna og ikke på bekostning av dem.

Siden sist har jeg da ryddet kjøkkenet, satt på maskin nr 5 og bretta en vask som var ferdig i trøketrommelen...

Som avslutning på kvelden har jeg tatt meg ett laaangt bad og pleid meg selv :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...