blond Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 Når er det ok å gi barnet sin egen tv til å ha på rommet, synes dere? Hvorfor?
Rut Bram Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Syns ikke barn skal ha egen tv på rommet overhodet. Hvis mine skal ha tv på rommet får det ihvertfall vente til de er tenåringer, og kan betale det selv...! Jeg vil ha kontroll med hva og hvor mye de ser på tv, også når det blir eldre...
små Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Enig med Barbalala.. Jenta mi er 3 år, så akkurat nå er det ikek noe tema dette da.. men jeg kommer nok ikke til å gi henne tv på rommet før om maaaaaange maaange år!
Rådløs Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 / åringen her har egen TV (en gammel kassert TV han fikk av fettern sin, med innebyggd video) Vi har ikke noe TV signal til den, så han får bare sett på videoer (som vi selv har kjöpt til ham:-) ) Det er ikke noe problem med at han titter for mye. Han ligger og titter ca 20 min för han skal legge seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå