Gummelillan Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 Sitter her i sofaen med laptopen i fanget, men føler meg omtrent fortsatt "høy" etter en kjempefin dag på jobb!!!! Jobben har hatt samling for alle ansatte i dag. I utgangspunktet var jeg sånn passe ivrig på å dra. Med en syk liten Leo var jeg litt betenkt med å overlate henne til andre, men tanten og gummismannen overtalte meg i at hun ville få den beste pleie... Men selv om det ikke var fritt for at jeg sjekket mobilen og sendte noen tanker til min lille prinsesse, var dagen bare helt fantastisk! Masse spennende taler fra ulike personer i ledelsen med oppsummering av siste år og tanker om veien videre, hyggelig samvær med kolleger og MASSE god underholdning. Morten Abel sang en masse fine sanger, Marit Breivik ga nyttige innspill om teamarbeide, Sissel Kyrkjebø stilte i kraft av å være unicef-ambassadør, Senkveld-gutta fleipet rundt og Jonas Gardell var virkelig toppen på "kransekaka"! Nå har mine gode kolleger nok nydt et godt måltid og har en hyggelig kveld ut i de sene nattetimer. Skulle gjerne ha vært der sammen med de, men kveldskosen med Leo trakk nok likevel sterkere ;-) Men utrolig godt å vite at jeg har en bare utrolig flott arbeidsgiver og en spennende jobb!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 Så flott!!! Det er klart det er godt å oppleve noe annet enn gulp og bæsj innimellom, men det rare er at det er så deilig å komme hjem til det igjen;-) Men med så mye input på en dag, er det klart man blir litt høy!
Maud Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 Så flott! Det er viktig at arbeidsgivere viser at de prioriterer de ansatte. Jeg er ansatt i Oslo kommune og der har de en del å lære...
Gummelillan Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2007 At jeg har godt av litt fri fra gulp greide min mellomste datter på 2 1/2 å virkeliggjøre i dag. I det hun fikk se mammaen ha på seg pen bukse og lys skjorte kom det fra henne; Pappa sin skjorte?! Tihii!! Ikke akkurat hver dag at mammaen ser sånn businesswoman ut nei ;-) Klem fra en stolt og glad Gjensidigeansatt alias
♥Snulder Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 Så heldig du er som trives så godt med jobben din!!
Reveenka Skrevet 12. januar 2007 #6 Skrevet 12. januar 2007 Åi, det var litt av en dag!!! c",) I helsevesenet er det ikke like mye stas på de ansatte... lysegrønn hilsen fra
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. januar 2007 #7 Skrevet 12. januar 2007 Hehehehe..........bra sagt av vesla;-) Det er kanskje da det er på tide og forandre på den daglige kleskoden............hmmmm...........det blir et problem når jeg skal begynne å jobbe igjen. Jeg har også en del kundemøter og bør jo møte uten gulpeflekker og grøtklin.................får begynne å øve meg da og alltid se meg i speilet bak skulderen, for det er ofte der man kan kjenne igjen småbarnsmødre;-))
Karomamma Skrevet 14. januar 2007 #8 Skrevet 14. januar 2007 Så bra med sånne energipåfyllingsdager!! Så det er derfor forsikringene våre er så dyre altså, he he he... Bare tulla!! Det høres ut som arbeidsgiveren din har skjønt hva som skal til! Og så flott at du setter pris på det og forteller om det til andre. Vi nordmenn er ofte mest opptatt av å lete etter de kjipe bagatellene i stedet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå