Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå må jeg stikke ned til gubben - jeg skulle bare opp for å oppdatere meg litt på de siste dagene - og så har jeg sittet her oppe på loftet i to timer.....

Nå er det ned til Mord og mysterier!

God natt og god helg! c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha en fortreffelig aften og helg!!!

Skrevet

God natt. Jeg skal krype til sengs med Lisa Marklund. Har vært uten mannen hele uka og er sliten. Heldigvis kommer han hjem i morgen.

Skrevet

Her er det både Mord & Mysterier, samt dibbing!

De store barna er ute og farter i kveld, Hannah sover som en stein. Sambo har fått ny pc og sitter og "årner" med den, og jeg gjør som Ole Brum..............hmmm..........det rare er at nå er boksen med marsipanhvaler helt tom...................Mysteriet om de forsvundne hvaler. Det hadde vært noe for Mr. Nettles det tenker jeg...................................hehehe.....................................................................................................................................................................................................................................smatter og smiler fornøyd;-)

Skrevet

Natta forresten!!!

Skrevet

Plutselig tilbake! c",)

Skrevet

Hahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du var redd du gikk glipp av all moroa nå;-)))

Skrevet

Tiden flyr når man har dte gøy, vetdere!

Skrevet

Men NÅ er det hvertfall natta, jenter! Sov godt!

Skrevet

Natta på deg!

Nå skal jeg binge også:-) Skal se film med kjæresten, kanskje litt småklining på bakerste rad, men ingen marsipan..........hihihihi......;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...