Gå til innhold

Jeg skal få husmorfri - sammen med gubben!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den snille nestenfamilien vår har tilbudt seg å ha HELE firkløveret en hel helg(!), så vi kan få vår første kjærestehelg på mange år!!!

Så i slutten av januar skal vi på gubrandsdalsturnè - avlevere barn(sniff...) hilse på div. venner av gubben og legge oss inn på Rondane Spa(XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXfingrene for at ikke noe kommer i veien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå, så deilig! Det er dere vel unt. Vi skal også ha barnefri siste helgen i januar. Min morgengave til mannen var en helg på svensk herregård. Gleder meg til en hel helg uten annet på programmet enn oss to :-D

Skrevet

Så deilig!!! Jo da! man savner barna.... men savnet blir undertrykket av hvor fantastisk deilig det er å bare være voksen for en stakket stund!!!

Skrevet

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Håper dere får en hyggelig tur!

Skrevet

Denne måtte jeg humre litt av - det er muligens fler som har opplevd at ting skjærer seg i siste liten..... c",)

Skrevet

Fantastisk!!!

Blir jo bærre lækkert for dere to store, så kan de 4 små bare storkose seg på nytt, spennende sted et par dager:-))

Jeg må bare innrømme at jeg ikke er klar for å våkne uten min lille Hannah ennå.............ikke fordi jeg ikke stoler på at andre fikser det, men rett og slett fordi jeg gleder meg til å våkne og se det blide fjeset, og få lov til å være mamman hennes. Vi snakket om det isted.....vi skal til foreldrene til sambo for å være faddere i dåp første helgen i februar. Og da snakket vi om at kanskje farmor og farfar skal få ha Hannah på rommet sitt om nettene der oppe.........de kommer til å dåne av lykke over å få muligheten, mens vi antagelig ikke får sove.......hehehehehe...........bare le av oss dere....men vi er helt tullerusk når det gjelder den lille frøkna og heldigvis er vi det begge to....... Totalt!

Skrevet

c",)!

Skjønner deg godt, jeg!

Det er minstejenta mammaen bekymrer seg mest for å våkne uten, VET at de andre tre storkoser seg der de skal være... c",)

Skrevet

Jeg tror ikke på noe, før jeg faktisk er underveis....

Har opplevd sviktende barnevakter før vi, tror ikke det skjer deg altså.

Skrevet

Godt vi er flere da:-)))

Skrevet

Finnes det noe bedre i hele denne verden enn det blide vesle marsipanansiktet som titter på en med struttesveis og soveøyne??????

Skrevet

NEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det er bare vakkert og nydelige og alle fine ting på en gang det:-)))))

Skrevet

Tror dere lissom atte dette hjelper meg til å levere gullet til hennes første overnatting uten mammaen, eller? HÆ!?

Skrevet

Åhh... jeg blir nesten litt vemodig når jeg tenker på at det er den siste marsipanfiguren jeg har laget!!!!! Er forøvrig den eneste marsipanen jeg liker...hehe..

Skrevet

Huff det var ikke sånn ment da..... Helga går som et svusj... så har du ungene rundt deg igjen!.... og gleder deg til neste gang du får fri :)

Skrevet

Oi...............unnskyld.......:-/

Skrevet

Duh, det er jo MASSE tid til å lage flere, da!

Skrevet

Jeg tøysa jo bare, da! c",)

Skrevet

Ikke etter om fræddann.... sambo stenger krana...

Skrevet

Hehehehe.............det skjønte jeg nesten du;-)

Men, tror nok du fikk litt sånn lite stikk inni hjertet ditt også.............vi er jo som skjøre porselenskopper når det gjelder disse små marsipanungene våre:-))

Skrevet

Åjda, det var sant - men det er jo maaaange dager til det, da - og hvem vet hva som kan skje i Køben...............................eller tirsdan, onsdan eller torsdan.......................

Du, da hadde jeg muligens fnist bittelitt i skjegget tror jeg...............c",)

Skrevet

Jeg for min del er superbløt!

Skrevet

Da tror jeg jammen du hadde hatt en god grunn til å gapskratte høyt!

Skrevet

Fortell det til meg først, da c",)!

Skrevet

Dæggern, da må du stå på Snulder!!!!

Skulle ikke Snuldermannen til doktormannen neste fredag?

Hehehehehe, det er jenta som har dårlig tid det!!!

Skrevet

Fnis... jeg tror Snuldermannen gjør alt annet enn å sikte på blink akkurat nå gett!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...