Gjest Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 leser at mange har svart,og det var godt for en vonbråten mamma..=) tusen takk.=0) har det bedre i dag.men er himla skuffet,langt inn i innerste kammer. men,nå må jeg sette stopp.for min naive snillhet går ut over meg,og di som trenger meg aller mest.å komme i konflikter er utrolig vanskelig,men denne gangen blir jeg å vente å se.lar ting roe seg,og bare være meg.tror nok det er det lureste. ungene er ikke tjent med at jeg kolapser til slutt.så nå sier jeg stopp.det blir tøft,og sikkert ikke populært bestandig,men jeg har bestemt meg.=) jeg er så takknemlig for at dere viser meg veien =) å se at andre har vært gjennom det samme,og kommer med gode råd,det hjelper masse. som der sikkert skjønte på den andre tråden,så var jeg langt nede.men jeg er på tur opp igjen.ikke akkurat hoppende glad,men pila peker opp. fikk også litt som hjalp i dag.en uventet pakke fra mamma =) og lillegutt er blitt helt ny igjen.bytta til collett i går,og er helt fin i dag.ikke gulp,vond mage eller noe.puster bedre også.=0) å ja...mannen kjøpte en hel boks med tyggis også,hehe.det hjalp iværtfall på humøret ;0) stor klem til dere. ha en god helg alle sammen.
Superlis Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 Godt og høre at dagen i dag ser lysere ut,ja ta vare på deg selv,det er alle best tjent med. Stor helge klem! Plei deg selv:))
Reveenka Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 Nå svarte ikke jeg deg i går - men så godt at det går bedre! Og så hyggelig det er med sånne små forundringsoverraskelsespakker fra mammaer og menner!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 Så flott å se at du ser fremover og har bestemt deg for å ta vare på deg selv også. Ingen er jo tjent med at du sliter deg ut. Forstår det slik at du tar mye ansvar for barnebarnet ditt, men det er jo veldig viktig for den lille at hans mamma tar hovedansvaret og ikke lar deg ta den jobben. Du har jo din lille og jentene og gutten din som trenger deg, og ikke minst deg selv også. Om mannen er heldig så kankje du orker litt kjærestetid også;-) Og du skal IKKE ha dårlig samvittighet for å si ifra, kom inn hit og blås det ut, og gråt dine tårer om det er det du trenger. Vi støtter deg vi, i å ta tilbake ditt liv:-) Heia heia heia!!!
♥Snulder Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 Fikk heller ikke svart i går... men uansett... bra du har det bedre i dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå