meg35 Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 Har lest din solskinnshistorie og det gir meg håp.... hadde håpet å treffe deg på et av forumene og fikk tips om at du kanskje var innom her. har innlegg selv på bim gravid i moden alder og kompliserte svangerskap under er så bekymret...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 Hjelper deg å dytte jeg, for moderen har vært hyppig innom her, men vært stille etter julen fra henne....... Men om vi dytter denne, så ser hun den nok en dag:-) Ønsker deg lykke til meg35!!
meg35 Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2007 takk attpåklatten for at du hjalp meg å dytte, men jeg har ikke vært her på en stund. Fødselen startet sent på kvelden 13 januar, min lille prins ble da dagen akkurat hadde skiftet til den 14. Han døde i min mage på formiddagen den 13. Tungt å føde når jeg viste at lillegutt ikke levde, håpet brast og ting er vanskelig å akseptere. Tusen spørsmål mangler svar og jeg har et barn for lite. Klem
Dailis Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 Nei og nei og nei. Så grusomt. Forferdelig, vet ikke hva jeg skal si, sender dere en masse varme tanker...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. januar 2007 #6 Skrevet 22. januar 2007 Kjære kjære deg........ Et lys brenner for dere og den lille Engle-prinsen deres her...........ord blir så uendelig fattige nå....... Her er et dikt vi fant en fattig trøst i for halvannet år siden, da nære venner mistet sin lille sønn...... Nå er jeg en liten engel Nå er jeg en liten engel, mamma og pappa! Jeg sitter på skyene og titter ned på dere. Solen på himmelen er kjærligheten jeg føler for dere, regnet er mine tårer. Tordenen er mitt sinne over å ikke kunne være sammen med dere. Men jeg vil alltid være en nydelig liten engel, og jeg vil vente på dere til dere en dag kommer... Av Trine Barrusten Om du orker, så bruk oss her inne........her er det stor og raus plass til både sorg og sinne........mange faser dere skal gjennom nå.......Tenker på dere. Varme klemmer fra meg
Urtete Skrevet 22. januar 2007 #7 Skrevet 22. januar 2007 Vil bare si at jeg føler med deg, meg35....... Det finnes ikke ord for dette du går igjennom. Jeg sier som Attpåklatten: Bruk oss her inne hvis du trenger å lufte tanker og følelser med noen andre enn dine nærmeste. Varm klem fra
Natteravnen* Skrevet 22. januar 2007 #8 Skrevet 22. januar 2007 Å, så grusomt....... det må være heilt forferdelig. Håpe at dokke får den hjelp som trengst, men det må være fryktelig vanskelig å bearbeide noke slikt. Sender iallefall mange varme tanker, sjølv om eg veit at det nok hjelp så lite akkurat no.
Superlis Skrevet 22. januar 2007 #9 Skrevet 22. januar 2007 Ja ord blir så fattige i slike situasjoner....vet ikke helt hva en skal si,men det gjør vondt og lese dette,måtte tørke noen tårer. Det er så grusomt at noen må oppleve slike ting. Vil som de andre bare si at jeg føler med deg og dine!! Stor klem.
Karomamma Skrevet 23. januar 2007 #10 Skrevet 23. januar 2007 Må rett og slett bare sende deg en stor og god varm klem, meg35!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå