Gå til innhold

Forumet bør hete noe annet enn "mannen ikke klar?"


*bubbs*

Anbefalte innlegg

Hos oss var det jeg som ikke var klar.

I andre forhold må man vente til økonomien passer.

 

Hvorfor kan det ikke hete "snart prøver?", slik at det kan romme oss andre og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

opp igjen! Vi er mange som mener dette som ikke er aktive prøvere enda (om dere leser litt på siden kan dere se at alle har forskjellige grunner for å vente, og mannen er bare en av mange..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel fordi det nettopp var noen damer som slet med at mannen ikke var klar og ikke egentlig dem selv. Men det er tydelig at det er noen damer som ikke er klare her også. Men man kan jo gjøre begge deler. Men da tror jeg det er opp til blant annet dere å være der:-)

Da blir tittelen "snart prøver"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er der masse vi! :) Bare se på innleggene på forumet.. :)

 

Vi var mange/ er mange på Bli Gravid som egentlig ikke er prøvere enda. Jeg tror tingen var, at når det første oppropet ble laget, så var det flest med stri gubbe akkurat der og da. ;)

 

Om navnet blir forandret tror jeg det kan famne om flere i samme situasjon. Vi er jo alle i samme båt på en måte: vi venter på å komme igang med prøving og drømmer litt i mellomtiden.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Jordmor Siri

 

Det hjelper ikke så mye at dere har laget forumet, så lenge det er så godt gjemt at ingen finner det! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Forumet "snart klar" er lagt inn i dropdown menyen, men det henger tydligvis i cachen...dvs...siden har ikke blitt oppdatert etter at endringen fant sted..derfor har det seg slik at noen ganger ser dere det i forumlista og noen ganger ikke, avhengig av om siden dere er på er oppdatert eller ikke....så det kommer det kommer.....

 

Ha en fortsatt fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...