Mamsen86 Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 .. og jeg gruer meg! Jeg aner virkelig ikke hvorfor, for jeg vet jo med meg selv at det er eksen som er pappaen til jenta mi! Men likevel så tenker jeg sånne helt syke tanker.. "Tenk om han har sånn merkelig blod som gjør at man ikke kan se at han er faren?".. Helt seriøst, jeg tenker masse, masse sånne helt ville tanker! "Hadde jeg sex med noen andre på det tidspunktet? Det er jo sålenge siden.." (Og hallo, jeg VET jo innerst inne at det ikke stemmer!) Men likevel.. Jeg gruer meg! Er det JEG som er helt lost nå? Eller er det andre som har følt det samme? Noen erfaringer? Holder på å bli gæren her, hehe!! Dette var jo noe vi kom frem til sammen da jeg var ca 6 mnd på vei, i og med at dette er "sex-med-eksen", hehe.. Han kan jo ikke vite hva jeg har gjort i tiden før og etter at vi hadde sex, men jeg vet jo at han var den eneste jeg hadde sex med på det tidspunktet, og jeg gikk jo med på det den gangen fordi jeg ikke hadde noe å skjule - så hvorfor f**n holder jeg på å bli sprø nå? Vææær så snill å si at jeg ikke er den eneste som har tenkt slike tanker!!
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 Du er absolutt ikke den eneste :-) Jeg hadde det slik med første min selv om det ikke var noe annet pappaalternativ. Og på den tiden var ikke prøvene like sikker som idag heller. På svaret jeg fikk da stod det faktisk:"blodtypestatistiskefarsskapsindeks for ***** er ca.180". Hvilket ikke sa meg så mye. Videre stod det:"Etter disse blodprøvene er det ikke noe i veien for at ****** kan være far til barnet". Da ble jeg nervøs for at han skulle nekte, for jeg syntes ikke det hørtes noe særlig sikkert ut i det hele tatt. Men det gikk bra ) Jeg vet ennå ikke om jeg må gjennom testing denne gangen. Farskap er ikke avgjort ennå, fordi faren har ikke vært her så vet ikke om han vil vedkjenne seg det engang. Det er ingen andre som kan være faren, og hun er spitting image av faren. Men jeg er like nervøs for det denne gangen likevel. Fullstendig bort i natten, men sånn er det bare :-)
Mamsen86 Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2007 Okay, "godt" å høre, hehe! Jeg har jo som sagt visst om denne prøven en god stund, men det har bare ballet seg mer & mer på liksom.. "Tenk om, hva hvis?".. Jeg har rett og slett blitt litt småsprø av dette, hehe! Men godt å høre at det ikke bare er meg!!! Vet jo at det er han som er faren, sjansene for at det er en annen er jo mikroskopiske.. I så fall så er det en medisinsk nyhet - for jeg hadde sex over 5 uker i forveien av at jeg hadde sex med eksen, og da også med mensen i mellomtiden! Men liiiikevel så tenker jeg disse syke tankene.. "Hadde jeg i det hele tatt mensen?".. Men herregud, jeg er jo ikke så blåst at jeg ikke hadde merket det på det tidspunktet, hehe! Jeg fikk papirene i posten for to-tre dager siden, og det var faktisk ganske deilig å få dem.. Vet ikke hvorfor, men en del av meg forsto liksom at nå kom de jævla tankene til å forsvinne snart! Vet du forresten hvor lang tid det tar før man får svar?
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 Vet dessverre ikke hvor lang tid det tar. 17 år siden jeg gjorde dette. Hadde aldri trodd da at jeg skulle ende opp slik igjen så mange år etterpå nei. C'est la vie :-) Her er jeg mer spent på hva faren vil gjøre den dagen jeg har sendt inn søkn om bidrag. Om han da vil begynne og hyle om at han ikke er faren og bla bla eller om han vil godta det. Det er alltid fasinerende når disse pappaene begynner å kalle oss for horer bare fordi de ikke vil vedta seg farskapet. Vi var mer enn bra nok da vi var sammen, men blir vi gravid da er vi plutselig horer som ligger med alle til enhver tid. Merkelig disse gutta. Jeg hadde ikke villet vært sammen med en jeg trodde gjorde det....hehehe liten avsporing her :-) Men jeg vet ikke. Det kan da ikke ta så lang tid å få svar på disse testene. Men ikke godt å si.
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 Hei, var gjennom samme opplegget, gikk og kjørte huet mitt ''tenk om,hvis, hva,hvordan'' hele regla, var jo ikke nubbesjangs til at det kunne være noen andre..men likevel..Gruet meg skikkelig...:/ Trodde også at de kun kom til å stikke ho i hælen,eller fingern, men neida, skikkelige blodprøver i armen så lenge de er over 3 mnd..Så vet du det og, oa kan forberede deg litt,for det var f...ikke mye morro:( Tok vel ca 4-6 uker fra han endelig hadde surra seg til å ta blodprøvene til jeg fikk svar...
Mamsen86 Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. januar 2007 Merkelig det der - jeg er jo bombesikker, men likevel er det kjempe ekkelt! Fikk du svarene i posten, eller måtte du ringe? Eller hvordan var det?
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 12. januar 2007 #7 Skrevet 12. januar 2007 Fikk brev i posten ja....Så når det er gjort er det bare å vente...slitsomt med den ventingen også..
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #8 Skrevet 12. januar 2007 føler med deg ja:-)har enda ikke fått brev om å ta blodprøver,men regner med dem kommer..Har gått gjennom muligheten for at det kan være andre tusen ganger-men jeg vet at det er ingen mulighet for det!!! Er vel naturlig med sånne tanker ja... Men fy så jeg gruer meg til at dem skal ta blodprøve på lille frø da!!Hater å ta blodprøve selv-også skal dem gjøre det på min lille skatt:-(snufs!
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 12. januar 2007 #9 Skrevet 12. januar 2007 Mhm.,det var ingen hyggelig opplevelse:/ Hadde jo regnet med at de stakk i hælen, men nei...Så det var ekstra ille og måtte holde fast lillesnupp for at de skulle klare å treffe åra i den lille armen, på 5 forsøket traff de..:/ Lillemor hyla, jeg grein og det gikk en del tøffe gloser til bf etterpå...
ukjent Skrevet 12. januar 2007 #10 Skrevet 12. januar 2007 Vi tok prøver på riksen. Gutten min merka ikke noe en gang da de stakk i fingeren(6mnd).
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 13. januar 2007 #11 Skrevet 13. januar 2007 kjære mami20! det er ingen ting å bekymre deg for =) du vet jo at han er pappa`n hennes. og nå vet jo ikke jeg hvem denne typen 5 uker før var, men jeg har jo vært inne på siden din, og man kan jo se at snuppa di er halvt pakistaner. (tenk deg hun blir brun og fin om sommeren, a! missunnelig, jah! hehe) så jeg tror nok at du kan ta det helt med ro, selvom jeg skjønner klumpen i magen... er jo ikke noe gøy å måtte stikke disse små... sender deg en lykke til klem, jeg! dette går så fint så! klem fra
Mamsen86 Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 13. januar 2007 Tusen takk! =) Vel, han andre var mer eller mindre bare en "bruk&kast"-vare, for å si det sånn.. Betydde ingenting, hadde sex med han av den enkle grunn at jeg følte for det der og da! Angrer ikke på det, men skryter heller ikke av det liksom.. Det var ting og tang som foregikk ellers i livet, trengte "trøsten" der og da, for å si det på den måten. Men uansett, jeg vet jo at det er M som er pappaen til jenta mi, noe annet ville jo vært umulig! Men likevel så tar jeg meg selv i å tenke tanker som "det er jo så lenge siden, kan jeg ha glemt at jeg hadde sex med noen?".. Men igjen - jeg vet jo at jeg ikke er noen tøs heller, vet at han er den eneste jeg lå med rundt da jeg hadde eggløsning! Men det var iallefall "godt" å høre at jeg ikke er den eneste som har slike tanker, kjenner at dette faktisk er en stor psykisk påkjenning! Og det er absolutt ikke noe morsomt, enda jeg er sikker i min sak.. Men det har jo gått så langt at jeg faktisk innbiller meg at M har sånn magisk blod som man ikke kan se DNA på osv, hehe! Så nemlig en dokumentar om det en gang.. Eller om det var på CSI.. Husker ikke helt, men har sett det et sted! Og sjansen for det er jo liiiiiiiiten,hehe.. Så hvis du spør meg om jeg føler meg gal for tiden - så er svaret JA! Men ja, tihi, hun kommer til å fiiiin farge når sommeren kommer.. *SjaLu*.. Skulle gjerne ha hatt sånn fin farge naturlig jeg å! Driti i solarium året rundt, hihihi! Tusen takk for fine svar, jenter!! Det hjalp veldig på humøret her! =)
SK&Maylen Skrevet 13. januar 2007 #13 Skrevet 13. januar 2007 Ei veninne av meg tenker på nett samme måten, og eg hadde akkurat samme tankene, vrei hjernen sund av tanker! Og det var en lettelse når svaret kom, tenkte masse som at det kunne bli gjort feil, eller slt mulig, men det gjekk bra =)
Mamsen86 Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #14 Skrevet 13. januar 2007 Hehe, ja det er det jeg også tenker - "hva om noe går galt?", at dem roter til prøvene eller noe sånt! Helst ville jeg ha vært der å overvåket at alt går som det skal, men..
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 13. januar 2007 #15 Skrevet 13. januar 2007 jeg tenkte ikke på hva han typen betydde for deg, tenkte på fargen =) men jeg vet jo ikke hvordan han ser ut... hehe... men slutt å tenke på magisk blod, det går kjempebra dette her! gru deg mere til stikket og at emilia får vondt... jeg har måttet gå ut hver gang sandra har fått vaksine... ene gangen stod jeg utenfor og gråt fordi jeg visste hun fikk vondt... men jeg hadde det nok værre enn henne. gikk bedre andre gangen, da =)
Mamsen86 Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #16 Skrevet 13. januar 2007 Hahaha, ja selvfølgelig.. Det er jo for deg riv ruskende likegyldig hvem han var, hahahahaha! Huff, skjønner du ell? Er helt lost for tiden, jeg.. Men han var ikke pakistansk iallefall, hehe! Men uansett om han hadde vært det så ville det så og si ha vært umulig at det er han.. Skjønner ikke hvorfor jeg nevnte han engang, for han har ingenting med dette å gjøre! Det er bare jeg som er helt dust for tiden, syntes ikke at dette er noe morsomt! Men jeg og M var jo enig om dette, det har vi vært hele tiden! Det er bare det at nå som det er et faktum at det skjer så.. Blææh, me dont like! Og jeg har jo blitt Mrs. Negativ den siste tiden også.. "Livet mitt er for bra for tiden, det er for godt til at det kan være sant - så nå går det sikkert til helvete alt sammen!".. Herregud, blir sliten av meg selv.. Ja, jeg husker at Emilia fikk BCG på sykehuset (siden pappaen hennes ikke er norsk) og da klarte jeg ikke å være til stede, så gruer meg til de skal ta prøver av henne!! :'( Jeg er ganske så sikker på at legen min kommer til å få høre det om han ikke fikser det på første forsøk, hahaha!
Winterlady Skrevet 14. januar 2007 #17 Skrevet 14. januar 2007 He he, jeg sovna på fest i sofaen til noen venner like før jeg ble gravid. Og siden datteren min likner så lite på pappaen sin, har jeg i mine absurde øyeblikk tenkt: "Tenk om noen av guttene som var der har hatt sex med meg uten at jeg vet det mens jeg sov..." Men kjenner alle som var der passe godt, og sovna jo midt i stua med alle de andre i sofaen og på stoler vedsiden av..- så er nok bare hodet vårt som leker litt med oss i blant ja .
Mamsen86 Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #18 Skrevet 14. januar 2007 Haha, utrolig vittig! Godt at det ikke bare er meg som er litt smågal i en slik situasjon!! Herregud som jeg gleder meg til å bli ferdig med dette tullet her, huff - kjenner at jeg er sliten nå! Sliten av alle tankene om "tenk om, hva hvis?".. På natta så har jeg til og med begynt å stress-røyke, og det helt uten grunn! Sitter ute i kulda med røyken og tenker.. Helt teit! For jeg vet det jo så utrolig godt at det er M som er pappaen til jentungen, men likevel - kjenner at dette er en enorm psykisk belastning! Innimellom så kan jeg ta meg selv i å tenke "hadde jeg i det hele tatt sex med han den aktuelle natten?".. Assa, HALLO - selvfølgelig hadde jeg det! Men hodet mitt er så kjørt nå at jeg vet ikke hva som er fakta og hva som er fantasi snart lengre.. GLEDER meg til å bli ferdig med dette, virkelig!!!!!! This sux!!
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 15. januar 2007 #19 Skrevet 15. januar 2007 Åhh, jeg skjønner akkurat hvordan du har det. Vi får brev i posten om ikke så veldig lenge om å ta blodprøver (hvis han dusten greier å somle seg på møte da, har ikke giddi i gått enda). Jeg VET han er faren da vi var sammen da, og jeg hadde ikke hatt sex med noen andre på flere mnd. Han skal ha dna-test kun for å hevne at jeg kastet han ut og fordi jeg fikk meg ny kjæreste i sommer. Har akkurat de samme tankene som deg, hva hvis det er noe jeg ikke husker osv osv osv... Blir gaaaaal!
Fiskestang Skrevet 17. januar 2007 #20 Skrevet 17. januar 2007 Du er ikke den eneste. Jeg ble skjitnervøs selv om jeg visste at det ikke var noen andre det kunne være. Når jeg fikk svaret var jeg så svett i hendene og tørde nesten ikke åpne. Det sto han var 99.9999 sikkert at det var han som var faren. Jeg visste det jo. Jeg så det. Dessuten var det jo ingen andre det kunne være! Likevel tenkte jeg sånn som deg! At det var noe spesielt blod som gjør at det ikke vises? hehe.. eller noe i den duren.. Har sett nok såpeoperaer til å vite at slike tester kan byttes om.. Hehe.. Heldigvis er det ikke sånn i virkeligheten. Det går nok fint! Det er normalt å være sånn nervøs.
Mamsen86 Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #21 Skrevet 17. januar 2007 Hehe, ja senest i dag morges så så jeg på TV3, den sykehusserien, at hun moren ikke hadde samme DNA som barna sine.. Gjorde meg ikke mindre nervøs akkurat! Meeen.. Nå har vi tatt prøvene, og nervene er ikke like på høykant lengre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå