Gå til innhold

Tur på Alby tirsdag 16.januar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er vi en gjeng som skal møtes på parkeringsplassen på Alby (Galleri F15 på Jeløya) førstkommende tirsdag. Vi møtes kl 11 da det passer for de fleste. Og så går vi en deilig tur og koser oss på kafè:-)

Vil du værra med så heng på:-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jøssiball så rask du er!

Takk for sist og; ja, vi to kommer nok!

Skrevet

Spurte mannen min om det var greit for han at jeg dro på treff på Jeløya på tirsdag,greit for han:)) Tenk om det kunne vært så greit..da hadde jeg garantert stilt opp på parkeringa..sukk..får bli en gang:( Men kos dere!!:)

Skrevet

Det hadde jo vært kjempekoselig da!!!

Men skjønner at du kanskje synes det blir litt vel mye styr for en spasertur og et kafebesøk altså, men absolutt verdt strevet;-)

Skrevet

Vi blir med vi:-). Skal høre med trollet om jeg skal dra innom henne først:-)

Skrevet

Hvis Phantomet og Måka skal så kommer vi også!!!! VI snakket vel egentlig om kino, men det kan vi jo ta en annen dag også..? Hørtes koselig ut med tur!!!

Skrevet

Ja de har booket seg inn de, så hiv dere med du og Leo også;-)

Jo flere vi er sammen.............:-))

Skrevet

Da stiller vi, hvis lille Leo har blitt frisk da.. Stakkars lille snuppa mi surkler og hveser noe helt forferdelig. Har noen gode kjerringråd så mottas de med takk!!!!

Skrevet

Er hun tett av slim?

Om hun er det så kan det hjelpe å massere henne rundt luftveier/lunger (foran og bak) med en blanding av noen dråper av timianolje, noen dråper rosmarinolje og en dæsj olje (mandel, oliven, solsikke etc).

Det lukter skikkelig urk, men er supereffektivt for å løse opp slim.

Men om hun surkler og det hveser, ville jeg nok kanskje fått en lege til å lytte på henne først.

God bedring til Leo fra oss:-)))

Skrevet

Var til legen i går. Der fryktet de at det kunne være tegn på astma.. INGEN koselig melding å få. Prøver likevel nå først med bare efedrin og krysser alt jeg har for at legens mistanker ikke holder vann...

Skrevet

Oi, nei det er ikke koselig......

Men da bør du jammen hive deg rundt og prøve homeopati. Har så god erfaring med det og spesielt med små barn. Jo tidligere man tar tak i det, jo enklere er det å gjøre noe med det. Så det anbefaler jeg på det varmeste!!! Ingen bivirkninger, bare positivt:-)))

Stakkars liten, det er fryktelig når de sliter med pusten........håper virkelig at det kan la seg fikse hos en god terapeut:-)))

Skrevet

dytter

Skrevet

Jeg og Karosnuppa kommer også!! Håper det er at greit vi sniker oss med. Det passet så fint med planleggingsdag i barnehagen akkurat på tirsdag :)

Kjører alle hver sin bil? Noen som vi sitte på fra Oslo sentrum? Forresten så har vi bare et barnesete... Ja ja, dum idé kanskje, jeg var bare litt miljøbevisst et øyeblikk....

Skrevet

Jeg trodde at den turen var nettopp til ære for deg og Karosnuppa...*ler*

Om Gummis blir med ,så pleier hun å kjøre med meg, siden jeg også får slike anfall av miljøbevissthet...*smiler* Pluss at det er mye hyggeligere å samkjøre, så kan man skravle litt ekstra...

Skrevet

He he, til ære for oss.... Gurimalla, for et tyngende ansvar!!

Det skal bli kjempekoselig å treffes. Blir så fint å hilse på småttisene som jeg ikke kjenner fra før og kanskje noen ukjente store også. Gleder meg! Og hvis Karosnuppa hadde vært våken nå og vært skikkelig flink til å prate, ville hun ha sagt akkurat det samme :)

Skrevet

Hehehe.....stakkars Karomamma da, du må ikke føle et tyngende ansvar altså;-)) Det var i utgangspunktet tonetroll som ønsket Alby, jeg bor jo her, og du etterlyste noen å leke med på tirsdag, så da slår vi oss sammen og har jentelag;-))

Håper bare været og beinet mitt holder;-) Ellers så får jeg sitte på kafèen og kose meg mens dere farer rundt i skogen;-))

Skrevet

Vi gleder oss vi. Tenkte også sprørre selma62 om hun blir med. Men for oss som bor i Asker er det enkelst og kjøre under Oslofjorden:-)

Skrevet

Nei, jeg føler det ikke tyngende i det hele tatt, hi hi hi. Og det stemmer jo at du og trollet allerede var i farta :)

Håepr benet ditt er bedre i morra da, Attpåklatten!!!

Apropos vær - pleier dere å ha værforbehold på turene? Tror det er meldt opphold i hvert fall, men vi dauer vel ikke av litt regn?

Skrevet

Solen skinner da alltid på snille piker ;-) Og skulle det ikke det, så har jeg veldig fine støvler også jeg da...

Skrevet

Vi vandrer med freidig moooooooooooooooooot

med treningsangst og hoven fot

vi står sammen hevr dag som kommer

både vinter og deilig sommer

for vi skal dib dib dibbe vi

til og med når vi går på ski

ja vi skal dib dib dibbe vi

til og med når vi går på ski!

Jeg tenkte dere trengte en sang i morgen :-)

Skrevet

Nå synger jeg og ler så jeg griner her ;-))))))

Du er god du, Dritgrei! Synd at du ikke kan være forsanger i morgen!!!!!

Skrevet

Men jeg er med i ånden!

dessuten har jeg fått en kvise....

he heh eh ehehe

:-)

Skrevet

Jeg skulle gjerne ha hengt med på med dere:-) Men skal til legen med veslejenta i morgen. Hun også hoster, hveser og iper noe fælt.

uff ikke kjekt når de er syke...

Dere får ha god tur og kose dere:-)

Skrevet

Kjempesang, tusen takk dritgrei! Vi skal øve oss i bilen på vei dit :)

Hvis du har fått en kvise kan du ingen noen omstendigheter vise deg offentlig. Erru spinnvill?? Nei, da må du bare bli hjemme asså, både i øst og i vest.... Sånn er det bare!

Skrevet

Ja det var det jeg visste.... Dritgreie kviser har intet i dagslys å gjøre.... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...