Gå til innhold

Tusen takk

Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

til Velve, Phantomet og Ronja for en flott dag!

Mange gode samtaler, latter, tårer, god mat, og skjønne unger.....................VI ER HELDIGE VI:-)))

Klem fra Hannah & meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

( jeg sitter faktisk ikke med litt mulefunken munn midt i fjeset og lengter etter å ha det hyggelig sammen med dere.... jeg gjør ikke det altså - faktisk...)

:-)

1 kilos heldiggriser!

Skrevet

Hahaha! Unnskyld, Dritgrei - men "liten molefunken munn midt i fjeset" var bare det morsomste uttrykket jeg har hørt på lenge!

Og hvis det er noen trøst, så sitter jeg her alene jeg også....c",)

Skrevet

Takk selv...Glømmer ikke hvordan Hannah møtte Thyra i dørren:-)......Jøss... hvem er du? er du født på samme dag som meg?... får jeg kjenne på hode ditt, åååå så flott og mykt hår du har:-)))). Ja lit av noe jenter:-)

Tusen takk for støtte og gode råd, med tanke på min niese. Dere er helt fantastiske. Ha en fin kveld..

Skrevet

Dobbeltrøst!!! Jeg sitter også alene....

Skrevet

Du Snulder - vi kan jo en modenmammatreff vi - som bor så nær?

Skrevet

Ja! Kan vi ikke snart gjøre det da!! Ikke bare snakke om det..... Får snart dagmamma-fri på onsdager!!!

Skrevet

Og onsdager er den dagen jeg ofte har de to mellomste ungene hjemme fra barnehagen - men jeg kan jo ha dem på slep, så kan de underholde/passe småttisene mens vi drikker kaffe/te og skravler?

(det er jo de minste som er mest jobb....)

Skrevet

God ide!!! Mest mulig kaffe og skravling!!!

Skrevet

Skulle gjerne ha vært der sammen med dere men av og til må jobb gå foran kos også for denne dama ;-) Var ikke i tvil om at dere ville få en kjempefin dag!!!!

Skrevet

Ehh... når passer det for deg da? Førstkommende uke har vi København på mandag og sterilisering av gubben på fredag... Men utenom det så har jeg bare lange kjedelige ensomme....osv dager!

Skrevet

Hæhæhæ! Vi får styre unna de to dagene, da! c",)!

Men onsdag, da?

Skal vi møtes på midten, eller hjemme hos en av oss?

Skrevet

Du må gjerne komme hit! Vi er nødt til å levere vår nyinnkjøpte Audi til girkasse-bytting i løpet av uka. Så jeg vet ikke helt hva jeg har å kjøre med utover. Blir vel "rotta" til eldstemann....Liten 3-dørers Toyota hvor jeg ikke får med meg tvillingvogna....

Skrevet

Det kan jeg godt, vettu! Tirsdager må jeg være tilbake her kl. 14, onsdager kl 15 (med de to mellomste) og torsdager kl 15 (uten de to mellomste). Pick a day!

Skrevet

Jeg må vaske litt før du kommer (hehe...sette fram bøtta) så det hadde vært greit med onsdag eller torsdag:) Da overlater jeg til deg om du vil komme med eller uten de mellomste:)

Skrevet

Skal bare tenke littttttt, og evt. konferere med gubben om han evt kommer tidlig hjem en dag(in my dreams, men det er jo lov å håpe...c",))..........

Sender en sms i begynnelsen av uka jeg! c",)

(jeg er vant til rot&smuler, jeg asså............................................................)

Skrevet

Høres greit ut! Hvis du er riktig heldig så klipper jeg en Toro-pose og ;=)

Skrevet

Fnihihis............................c",)

Skrevet

Blikkeskikkelighjemmebaktfrabunnenavasså????

Skrevet

Skal kommandere tjener`n min til å bake (snuldermannen altså...)

Skrevet

Tror det må bli noe jeg klarer å lage jeg gitt!!

Skrevet

humre......................du tok ikke den, altså...............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...