Gå til innhold

hei.er det noen som er int i å bli kjent? snakkes på msn eller noe? synes det er så vansklig å få svar her inne... vi driver jo med vårt!!!???


¤snart to snupper¤ høygravid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Synes det virket lurt å utveksle msn adresser, men jeg er en person som ikkje liker å være den som starte.

 

Men har du eller andre lyst å prate er min e-mail: [email protected]

 

Jeg er 29 år og venter barn nr 4 og har termin 5 september.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mother to be : jeg er 22 år. fra hamar,men bor i halden på 4 året. og venter mitt 2. barn :) du da ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 22, er opprinnelig fra nordmøre, men har holdt til i Oslo i noen år nå. Er gravid for første gang, så alt er veldig nytt og spennende! Gleder meg til tiden fremover, og ikke minst til baby:) Hva gjør du på i Halden da? Hvis du lager deg en profil, så tror jeg det går ann å maile hverandre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DET VET JEG IKKE ÅSSEN gjør :( har du ikke mas da??? eller kan du ikke bare sende meg en mail????????????????? hadde jo hvert såååå koselig da ??

 

[email protected]

 

 

termin 11 sept forresten - du da ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå bare inn på "din egen side", så tror jeg det står lag profil eller noe sånt til høyre. Uansett, jeg har lagt deg til på msn, men er så sjelden jeg er inne. Har ikke msn på den bærbare maskinen (er spærret for sånt), og er stort sett den jeg bruker. Men vi kan jo godt mailes også, morsomt å bli litt kjent med folk i samme alder og som er i samme situasjon. Hvor gammel er forresten førstefødte? Jeg har foreløbig termin 1. september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!

dette var en god ide:)

jeg er ei jente på snart 24 år som venter 2. mann sånn ca 11 sept jeg også:)

har lagt til alle sammen jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så koselig da!!! da snakkes vi når du logges på :) hvor gammel er førstefødte?

 

mother to be min datter er snart 17 mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen:) er helt ny her i september klubben jeg men det høres ut som en god ide å snakkes på msn:) Jeg har ikke fått fastsatt termin enda hos legen men det blir i slutten av september :) min msn er [email protected]

 

det er bare å legge meg til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Marianne fra Stavanger:-) 24 år, førstegangsfødende. 10+1 dag på vei i dag. weee;-) hadde vært særlig kjekt å blitt bedre kjent med noen i rogalandsområdet! mailen min er [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...