Gå til innhold

Et lite gull:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten prinsesse her på 4 år som i dag vekket meg 06.30 med et suss på kinnet og setningen "Hvis du står opp å lager skive til meg mamma, så e du min verdens aller beste venn...og du kan få lov å legge deg igjen altså". Næmmen for en liten venn da...

Senere på dagen lyser hun meg i øret med lommelykt og utbryter med store øyne "Mamma du har muskler i øret" Jøss...på tide å ta en tur til legen? :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe :)

Ja min lille prinsesse bruker også den "da er du min aller beste venn" Og "da er du den snilleste",det med beste venn tror jeg hun synest er det fineste i hele verden som hun kan si :)

Dei er jo sååå søte disse 4 åringene våres :)

Skrevet

ikke ukjent setning fra en 4-årig prinsesse....

har en sånn en selv jeg oxo... hehe

hun vekker meg oxo på morgenen, men ber om tegnefilm da, for brødskiver vil hun ordne selv...

men uansett er det samme settingen "mamma, kan du sette på tegnefilm for meg?? vææærsåsniiiill??? så er du min aller beste venn"!!!

Skrevet

Hehe søte små barna:D

I går fikk eg en god kos av henne da eg skulle ta på henne sko, og så sa hun "Du e værdens flinkeste mamma du". Eg som emidt oppi hormonopprøret felte en liten lykketåre da ja;)

Og for to kvelder tilbake fikk eg svar på tiltale av småen. hun hadde sølt vann på gulvet som eg tydeligvis ikke hadde tørket godt nok opp. Hun klarte å skli rett på baken og eg ble litt oppgitt å sa "Du må lære å se hvor du går." Da smalt det tilbake "og du må lære deg å tørke opp skikkelig!" hihi...kunne ikke annet enn å le så tårene trillte:P

• 3 uker senere...
Skrevet

Gutten min på 4 1/2 kjører noe av samme sjarmtrikset ja :-) Han forteller meg ofte at han er glad for at det er akkurat meg som er mamma'n hans; for det var jo akkurat en sånn mamma han hadde ønsket seg !?! Og når han får det han vil ha er jeg snillest i hele verden. Men jeg får klar beskjed hvis jeg sier nei også; da mener han at jeg kun kan bli den snilleste i verden hvis jeg endrer mening..

• 1 måned senere...
Skrevet

Min datter på 2,5år har begynt med sånn smiger, hun også, talefør som hun er. I de tilfellene der jeg kommer med pekefingeren og irettesetter henne, skynder hun seg å si "Mamma, vi e' beste venner og du e' snill jente, ikke sant?":)

Kan ikke annet enn å gi henne en klem da, og så konstaterer vi at pappa er en snill gutt også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...