Gå til innhold

synger dere på disse sangene av og til.... :-) ... ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

".... vent, ikkje lægg på! Prøv å førstå, ikkje lægg påååååååå,

vent, ikkje lægg på, gjør det du må, men ikkje lægg pååå!"

eller denne:

"Det låter sannere og finere på engelsk, yes Iove you, og jeg har deg kjææær"

eller hva med denne slägeren...

".... brrrrrrrrrrrrrrooooooooooooom PANG! I am the one and only-y, nobody I rather be, I am the one and only-y... you can't take that away from me!"

Jeg føler at sånne gamle nattønskesanger forfølger meg, men jeg blir glad da, så det gjør ikke no egentlig, men er dere også forfulgt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"For jeg er den du veit sier aldri nei..."

"Vil du være med meg hjem i natt, skal vi sov i samme seng inatt..."

"We are the world, we are the children..."

Say no more:-)

Skrevet

Mimre mimre................;-))

Men sangene dine dritgrei, de kjente jeg ikke igjen...............er jeg litt ut da eller?

Skrevet

hehe... enten så hørte du ikke på nattønsket da du var 21 år eller så er du ute.... sånn er det, jeg er for ung... jaja... jeg får kose meg med sangene mine jeg da. det kan jo hende at foringspedagogen og blommur vet hvs jeg snakker om, siden vi rett og slett er en liten ung gjeng her plutselig...

Skrevet

hehe foringspedagogen denne gang.. morsom du- men e hørte nok itte på nattønske da e va 21.... giftta me e da..hehe hørte mer på v 17-19- sendte inn ønsker et par ganger og #rødme#.... den ene kom heldigvis itte med! men andre gongen fikk daværende kjærest hilsen hehe..

-å kom på at e sendte inn en da va rundt 15 og - till storesøstra mi! - og den kom og med faktisk - hun fikk den sangen Seaned Connor (soryy husker itte skrivemåten i farta..heeh)

Skrevet

Hørte faktisk på nattønske ja,så koslig..bodde på hybelhus og vi var noen venninner som hørte på det sammen,var vel 16-17 år på den tiden. Da var du bare liten da dritgrei:) -Æ kjenne han Mikkel,han e en kjempegrei kar.... osv:))

Skrevet

Jepp! Ihvertfall den første....

Skrevet

Nothing compares to U med Skinhead (som jeg kalte henne.....hehe;-) O`Connor. Jeg fikk LP`plata hennes da jeg fylte 23 husker jeg, av to kompiser:-) Da hadde de surprisefest for meg og sangen som gikk igjen hele kvelden var Sandelin & co med Den hon vill ha!!!!

Å sukk..........minner............fniiiiis.........;-)

Skrevet

Jeg og på den første - og på skinhead o'Connor c",)

og på en hel drøss andre......

Skrevet

Nattønske det var greier det. Husker at jeg ofte kjørte når jeg skulle ut og så kjørte jeg venner hjem etter nattens dyst. Da hørte jeg på nattønske. Kjenner igjen den første til Dritgrei, men ikke de andre. "Den hon vill ha", "Nothing compares to U" og "Stop" med Sam Brown var andre store slagere. Da vi giftet oss i oktober hadde vi musikk "på boks", så jeg har hørt igjennom masse 80-talls slagere den siste tiden og kost meg veldig! Nå lever de derfor enda mer i hodet mitt enn de har gjort de siste årene.

Skrevet

Bryan Adams er en eg huskar godt fra nattønsket.....`-ooooooh, thinking about on our younger years, it was only you and me, we vere youg and wild an free`......................- og scorpions.........og han vi ikkje fekk ta siste dansen med til dei fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine balladane.........!

Skrevet

å hjælp !!!! nu fikk æ jaggu hanj ketil stokkand langt baki høue ijæn...oioioioioiiiiiii.....digga den sangen da jeg var "lita"....

var på mange konserter med zoo,da jeg bodde bare et steinkast unna.(men,da kasta di langt,hihi)

nattønsket var en nær venn for meg.ingen av dere som husker "marita",bay bay johnny,bay,bay baby med rainbow,åååh kommer ikke på fler i farta,men der var mange fine,sånne rolige balader =)

å den jeg den dag i dag er glad i er,soldatens kortstokk.ikke akkurat sang,men den får en til å tenke litt...

jojo...nå blir jeg å nynne :VENJT,IKKJE LÆGG PÅ!.......å guri mæ....

bei litt gla æ =0) så arti å læs sånne mimretråa.nå legger jeg meg med gode gamle sanger i "hardisken" igjen =)))

natta =0)

Skrevet

" Første gang æ så dæ, de' va en sommerdag. Da du kom springanes va du så gla'............................................

........ Farvel Marita, farvel og takk førr det du ga.Vårt opplegg ble det ikke noe av men takk, takk Marita!.............."

Åhh, nå var det min tur til å bli glad goguttklatten!

"Romeo, Romeo - gudene skal vite at du aldri blir en, Romeo, Romeo prøv å ta det med roooooooooooooooooo Romeoooo"

bare sånn apropos Ketil Stokkan(d)

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...