Gå til innhold

hvordan gjør dere det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 9 mnd og en kjæreste jeg har vært sammen med i 6 mnd. Når vi er ute sammen hender det ofte at mennesker omtaler kjæresten min som "pappa" (ikke folk vi kjenner, men andre som man tilfeldig prater med). Synes det er ubehagelig å skulle involvere en rekke andre mennesker i vår lille familie, samtidig som det (tenker senere) vil føles vondt for lillegull å bli fortalt hele tiden at kjæresten min ikke er pappaen, eller å stadig få høre at "han er ikke min." (kanskje en del av meg er flau over at jeg hadde barn da jeg møtte min kjære?) Korrigerer dere ukjente når de feilaktig antar noe, eller overhører dere det? (nikker og smiler?)

Den biologiske faren har enda ikke vært og hilst på, og har ikke hørt fra ham siden lillegull var 2 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er fremmede som vi ikke kommer til å se igjen gidder jeg ikke si noe, men er det noen vi møter som jeg kjenner eller vi skal bli kjent med retter jeg på det, sier at det er ikke pappan, men en bonus-pappa :) (biofar har ikke latt høre ett pip fra seg siden lenge før fødselen foruten en god jul mld på julaften)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...