Blomman Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 hehe...hvorfor kaller "alle" deg Forundringsautomaten? hehe - men morsomme begge da. Men moro syns jeg det er lell jg da når noen vrir litt for moroskyld på nickene våre .- hehe dritgrei kalte meg blommur i et innlegg...
dritgrei hei hei! Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 jeg kan svare.... det er meg jeg vrir på ting.... dårlig vane... men fint av og til akkurat forundringsautomaten var en lesefeil i farta for en stund siden, også syns jeg plutselig at forundringsautomaten var et fint ord, så da har jeg i grunne valgt det uten å be om lov.... jeg melder meg som vrider av nickene.... jeg er så ung vettu, det er nok der det ligger... he he he he he he
Blomman Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2007 syns det er moro jeg da! men det er flere som skriver forundringsautomate hehe- men greit du får copyrighten
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 Såvidt jeg vet er det bare dritgrei som har kalt meg Forundringsautomaten?! Jeg liker det navnet bedre og bedre! Jeg tror nesten jeg skal ta det som nick når jeg er ferdig som foringsautomat for gullet på 6 måneder! (Føler meg fremdeles som en foringsautomat, selv om kroppen har falt noenlunde på plass).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå