emmapemma Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 Jeg har en stor drøm om å lage en dokumentar om unge mødre! Jeg er mor til en liten søt jente på 1 år. Jeg elsker det å være mor! Det beste som har skjedd i mitt liv! Men, som dere kanskje vet er det mange harde og tøffe dager. Jeg beundrer unge mødre. De som får til skole og barnepass. Eller bare det å ha tatt valget å ha barn i ung alder, det er tøft! Derfor vil jeg så gjerne lage en fin dokumentar om det å være ung mor i Norge. jeg vil forandre myter mange har om unge mødre. Jeg tenker alder 17 - 20. Er det noen som er interessert? Det er så gøy å lage dokumentarer som kan forandre meninger og perspektivet til andre folk, og det kan man med dokumentarer. Skriv til min email [email protected] hvis dere er interessert. Dere binder dere ikke til noe. Dette er bare på ide stadiet, så ingenting er bestemt. Bare lurer på om det er noen som er interessert i å dele sin historie. Men, som sagt har jeg kjempe lyst å gjøre dette. Har skrevet om dette i forumet en gang før, fikk masse positiv respons da. Håper det er mange som kunne tenkte seg å dele sin historie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå