Gå til innhold

hvordan føles det nå damer?


Mamma til Isaac og Lucas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det ikke fantastisk!!! Jeg vil aldri slutte å undre meg over hvilket mirakel det er som skjer. Det har nok ikke gått opp for meg ennå, har bare vært klar over nyheten i 4 dager, selv om tegnene har vært der en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er verdens lykkeligste no.Trodde aldri jeg skulle bli gravid.Jeg hadde diagnosen PCOS,og da er sjangsene for og bli gravid svekket.Jeg har nettopp godd po et preparat som heter PERGOTIME,som hjelper til med egglosning hos kvinner som ikke har det naturlig.Etter forste forsok med kuren ble det 2 klare streker po testen,vi er verdens heldigste og lykkeligste no! Onsker bare at alt skall go bra vidre med det lille nurket i magen! Er ca i uke 6+2 no!

 

Onsker ellers alle gravide lykke til vidre med svangerskapet deres (*_*)

 

(p.s har feil med tastaturet,so derfor mange rare ord)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

....fantastisk, vidunderlig, uvirkelig, veldig vanskelig å beskrive med ord dette her :) Men jeg er i hvert fall utrolig glad nå. Selv om jeg ikke klarer å skjønne det helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også veldig glad for vi har prøvd i to år. Men dessverre ble gleden fort til bekymring, hadde blødninger forrige uke og sliter fryktelig med kvalme mer eller mindre hele døgnet. Klarer ikke være hundre prosent positiv nå, håper det bedrer seg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Live 74.

Så leit å se at du hadde blødninger. Skjønner godt at du er redd nå. Det er utrolig vanskelig å glede seg når man er redd for at det går galt. Man føler seg jo veldig maktesløs, for det er så lite man kan gjøre med det.

Jeg har hatt 4 tidlige sa selv, og vet hvor grusomt det er å ha blødninger. Er veldig engstelig selv i mellom, og får det for meg at det har gått galt igjen.

Håper virkelig det går bra med deg, det har du fortjent etter å ha prøvd så lenge. De fleste som har blødninger går det jo bra med, og når du er så mye kvalm så tyder det jo på at du er gravid og at mirakelet ditt lever i beste velgående.

Håper det blir lettere for deg etterhvert, og at du får et fint svangerskap.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kjemperart dette her...

Men en helt utrolig tanke når man får mulighet til å tenke på det.... noe som skjer rett som det er... :)

 

Har visst det en uke nå, testet både tre CB tester samt en blodprøve hos legen, så KAN vel strengt tatt ikke være negativ.... :)

 

Helt vidunderlig og fantastisk samtidig som det er ganske skremmende synes jeg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare smiler, og svimer idag jeg. Har så lyst til å fortelle det til alle rundt meg, men skal vel vente litt.

Jobber sammen med ei god venninne og når jeg så henne i gangen i dag haddde jeg bare lyst til å løpe bort til henne og rope: Jeg er gravid!!!!!!

Helt merkelig fantastisk, og ja HappyDays, litt skremmende også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt kan du være på vei nennemor?

 

Ringte legen istad, må ringe tilbake i morgen tidlig for å få time, ellers har de full-booket helt fram til slutten av feb.... SÅ lenge kan jeg nok ikke vente.... :)

 

Er så spennende dette her!!!! jeg har regnet "mensen" som SA i des, og da tilsier det at jeg er ca.6 uker på vei... men det kan jo være HELT feil for alt det jeg vet..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da går opp for meg eit par gangar for dagen... og då blir eg so glad!!

 

heldt på å forsnakka meg heile tida! har ikkje sagt det til noko utan om frisøren min(?)

men har ein mistanke om at nokon av dei næraste anar at Magnus snart skal få seg ein lilllebror eller lillesøster...

 

kjempegøyt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...