Gå til innhold

Vann


- Heidi -

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prøvde å gi henne litt kokt, romtemperert vann. Tok en slurk, men lurte nok hva dette var for noe? Satte litt i halsen også, så ville ikke prøve mer. Har ikke begynt med grøt enda. Derfor venter jeg til vi er i full gang med grøt igjen. Hun drikker av puppen når hun er tørst nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gitt henne tutekopp med romtemperert kokt vann. Hun synes det er stas med koppen, og holder litt selv, men det er nok ikke så mye hun får i seg foreløpig. Grynter litt på nesen når hun får litt vann i munnen. Har ikke begynt med grøt, men tenkte hun kunne øve seg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har begynt med vann i disse dager og Min lille O. drikker det med stor selvfølgelighet o g vil holde koppen selv.

Vi kjøpte kopp som ikke lekker og må suges litt av, men etter at jeg så at han knapt fikk i seg noe tok vi ut sperren og nå drikker han som bare det(kan ikke gi han koppen helt uten å være tilstede og plukke opp)

 

Det er antagelig først i dag han virkelig fikk i seg noen mengder med vann og ikke minst "spurte " etter koppen

 

Til sist nevner jeg jo alltid at han er født 2. aug og at ting skjer så fort nå at du merker forskjell fra uke til uke

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...