Gå til innhold

Mannfolk!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, jeg blir helt redd... Skulle egentlig skrive et innlegg om hvor frustrert og lei jeg er av min mann pga. det ene og det andre. Hvordan han omtrent river meg i fillebiter ved å være som han er, og at jeg egentlig dypest inne i meg selv Vet at jeg fortjener bedre. Selv om jeg elsker ham. Men så leser jeg meg gjennom et lite knippe bare, av de innleggene her - og samtlige av mine tanker, meninger og følelser er allerede nedskrevet og beskrevet, til punkt og prikke, fra før av! Vi er så innmari mange kvinner om å ha de samme følelsene, og vi er oppgitte, slitne og drittlei av de samme grunnene. Av å bli nedprioritert til fordel for world of warcraft, hasj, fotballmanager, festing, "gutta", jobben, tv'en. Drittlei av å plukke opp sokker og boxere, drittlei av piss på dolokket, av matrester på skrivebordet, av rot og uorden. Av å være mamma til vårt eget mannfolk. Også føler vi alle sammen, sant, at dette er så innmari urettferdig, og vi VET at vi fortjener bedre, men så elsker vi ham så høyt og han kan jo være så god, og kroppen hans og lukta hans og, og, og - også finner vi oss i...

Vi godtar. Men blir revet i fillebiter inni oss alikevel.

 

Hvorfor?

 

Jeg blir redd! De er jo sånn, alle jævla sammen! Nytter ikke å Vite da, at jeg er mere verdt, for SÅNN er menn!!! Så uhorvelig dritt, og faen ta at det er sånn, at vi som kvinner som oftest ønsker og har behov for orden og struktur, og at vi koser oss best i nyvasket hjem, og at vi ikke klarer å slappe helt av når ikke alt er gjort og alt er på plass. Spessielt i graviditeten. Jeg blir gæærn! Mannfolk! De er jo pokker meg ikke rektig navla, noen av dem! De er virkelig, virkelig laaangt mindre utviklet som mennesker enn hva vi er! Og vi finner oss i dem, ja - pga. menneskelig reproduksjon...

 

Gudameg - vær så snill, noen, minn meg på hvorfor vi er så på knærna etter de dumme, rotete, underutvikla mannfolka våre igjen...

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trist at du har slike erfaringer.

 

Men jeg mener nå bestemt at man ikke kan fastslå at alle menn er tullinger.

Jeg er faktisk lykkelig gift.

Skrevet

er nå ikke alle som er sånn da, min er bare en going han:)

Skrevet

Du har nok være uheldig med valg av mann. Det er helt riktig at mange menn er umodne og ikke vet å sette pris på familien sin, men det er en haug av voksne, ansvarlige menn som tar vare på hjemmet sitt og familien sin. Jeg har vært borti den sorten du sliter med, men jeg orket ikke være mamma for en ekstra "unge". Så det er bare å kvitte seg med ham om han ikke skjønner alvoret og tar ansvar snart.

Skrevet

"Men jeg mener nå bestemt at man ikke kan fastslå at alle menn er tullinger.

Jeg er faktisk lykkelig gift."

 

den var fin og lese her;:P

begynner akuratt til og bli flink til og ta oppvasken og hjelpe mer til, men at alle menn var dritt var kanskje litt nedmotiverende for en snart 21åring =/

Skrevet

He he, ja du må nå ikke ta alle drittsekkers umodne oppførsel på dine skuldre i så ung alder!

 

Dessverre er det nå sånn at noen finner seg den ene håpløse mannen etter den andre. Man tror jo at man lærer til neste gang, men så blir det et mønster hvor man tiltrekker seg den samme møkka gang på gang. På gang.

 

 

Jeg er iherdig motstander av all svart-hvitt-tenking. Det er ikke enten eller.

Men en ting er helt klart: Med en forhåndsinntillt oppfatning av at ALLE menn er tullinger, så har man satt opp et stort hinder for seg selv. Og sjansen for at man faktisk skal treffe noen som er verdt å samle på, er betydelig mindre.

Negativitet tiltrekker seg negativt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...