sommerbarn06 Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 Begynte med grøt for en og en halv uke siden og nå har ikke baby bæsjet siden mandag, flere ganger pr dag da jeg fullammet. Tenkte det var på tide med litt svikesaft evt malt, eller kan jeg vente og se. Virker ikke plaget, bortsett fra at han plutselig er våken 1-2 timer hver natt Noen som har erfaring? Han er 5 mnd og får en halv porsjon grøt to ganger om dagen
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 Malt bør man gi en ts av en gang i døgnet. (evt en halv ts to ganger) Rører du denne inn i grøten blir den god og søt:) Sviskesaft har jeg ikke peiling på...
suna-78 Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 behovene er ulike....jeg setter en ts malt i hver flaske ( 5 i døgnet ) for at magen skal virke. Noen trenger mer og andre mindre. Ulempen er at det er endel karbohydrater i malten, min har derfor gått opp litt ekstra. men det er ufarlig. Lurt å gi vann som tilskudd til barn med treg mage også ; )
sommerbarn06 Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2007 nå har jeg gitt grøt med malt, han elsket det:-) så får vi se om det hjelper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå