tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 sambo skal ha hvit skjorte, sort dressbukse, sort vest og limegrønt slips som matcher denne kjolen! har offwhite støvletter og ett bredt hvitt belte til å ha i livet. er det ok barndåps outfit? eller er det for lite pynta? kjolen er iallefall ammevennlig, og det er viktig!
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 12. januar 2007 http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=8432&productId=169790&SearchBackLink= glemte den
m-mamma Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 Det blir kjempefint synes jeg! Går jo an å ha stilige sko, pene strømper og smykker som gjør det litt mer pynta. Kjempefint å matche hverandre. Var det ikke din leilighet du linka til her en dag - med ganske mye limegrønt i? Favorittfarge? Hehe - skikkelig stilig i alle fall.
Hoppetussa Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 Ammevennlig i vhert fall ja, jeg kjøpte en kjole som jeg måtte nesten vrenge av meg når jeg skulle amme(var klar over det da jeg kjøpte den, tenkte "skitt au!"), og det forutsatte at det var et "ammerom" i lokalet vårt, hvilket jeg visste at det var.
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2007 Hehe, stemmer det ) Jeg har hatt dilla på limegrønnt i over ett år, kjenner faktisk jeg begynner å bli lei - men nå har jeg jo brødboks,kaffekopper,kaffekanne, alt av stearinlys, puter etc i den fargen.. så det blir dyrt når jeg skal ha bort alt ;o) Da har jeg herved (ENDELIG) bestemt meg for dåpsantrekk. Nå trenger jeg bare nye sko.. (ja, særlig.) God helg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå