Gå til innhold

Hvorfor..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er noen babyer rolige, spiser fint, avslappede og sovner av seg selv..

mens

noen puster og freser, kaver og leker hjulevisp. Brystvorten må hales å dras i. Sove? Nei da går julevispen på turbo.

Jeg har da fått siste varianten. Urettferdig. Er jo glad i julevispen min da, ikke misforstå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også en hjulvisp når hun skal legges på dagtid. Blir litt irritert av forståsegpåere som ikke har sett at jeg har prøvd skrikekur, no-cry solution, mellomting... Men jeg er så ufattelig glad i jenta mi. For å få henne til å sove nå, triller jeg henne. Blir jo fryktelig sprek da!

Skrevet

Jeg har begge deler jeg!

Den rolige varianten er enklest,men er like glad i de begge da:-)

Skrevet

Min er også litt hjulvisp. Virker som om han er redd for å gå glipp av noe hvis han sovner..Og det er jo ikke så rart..Disse barna sovner i vogna, våkner hjemme, sovner hjemme våkner hos farmor, sovner i bilen våkner i butikken-Hehe, de gjør nok alt de kan for å få med seg alle detaljer;P

Skrevet

Ja, klart de er nysgjerrige! Fnyser av jentas besteforeldre som mener det bare er å la henne sovne hos dem, kjøre hjem og legge henne i senga. Også disse som sier at man bør klippe neglene til babyen i søvne. Glem det!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...