Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 Er noen babyer rolige, spiser fint, avslappede og sovner av seg selv.. mens noen puster og freser, kaver og leker hjulevisp. Brystvorten må hales å dras i. Sove? Nei da går julevispen på turbo. Jeg har da fått siste varianten. Urettferdig. Er jo glad i julevispen min da, ikke misforstå.
Hoppetussa Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 Jeg har også en hjulvisp når hun skal legges på dagtid. Blir litt irritert av forståsegpåere som ikke har sett at jeg har prøvd skrikekur, no-cry solution, mellomting... Men jeg er så ufattelig glad i jenta mi. For å få henne til å sove nå, triller jeg henne. Blir jo fryktelig sprek da!
Honningmelon Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 Jeg har begge deler jeg! Den rolige varianten er enklest,men er like glad i de begge da:-)
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 Min er også litt hjulvisp. Virker som om han er redd for å gå glipp av noe hvis han sovner..Og det er jo ikke så rart..Disse barna sovner i vogna, våkner hjemme, sovner hjemme våkner hos farmor, sovner i bilen våkner i butikken-Hehe, de gjør nok alt de kan for å få med seg alle detaljer;P
Hoppetussa Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 Ja, klart de er nysgjerrige! Fnyser av jentas besteforeldre som mener det bare er å la henne sovne hos dem, kjøre hjem og legge henne i senga. Også disse som sier at man bør klippe neglene til babyen i søvne. Glem det!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå