Kjerringhelvetet <3 Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 BikBok selger ut fjorårets kolleksjon av ski-klær (egentlig bare foret, vannavstøtende, vindtett tøy) til 50% for tiden. Dette tøyet er kjempefint for trilleturer i vær og vind, og til å leke i snøen med. Og så er det litt kule farger/mønster osv å velge i. Jeg kjøpte meg bukse her om dagen, med matchende hansker til. Disse er kjempegode å trille med! Sklisikkert grep på vogna. Bare et tips.
Hoppetussa Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 Takker for tips! I hvert fall kunne jeg ha trengt meg hansker med sklisikkert grep, triller rundt med polvotter for tida, føler at jeg ikke har 100 % kontroll. Denne kulda kom til "bums" på meg...
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 Oi, takk for tips! Jeg skal spise - kle på snuppa og "hive" henne i vogna og løpe inn til sentrum. Så en hvït jakke med no artig mønster der før jul, men den kosta litt mye - krysser fingre for at den er der, på halv pris )
Hufsla Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 har de nettbutikk? halvannen time til nærmeste bikbok... Men kjempegodt tips:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå