Gå til innhold

Ny her jeg - hvem er jeg? flere som vil fortelle?


Fabelaktiv

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg melder meg inn ("ble flyttet" fra septemberklubben - hurra) og har termin 29 august

Jeg har en datter på 2 år og 8 mnd fra før, og gleder meg til hun får et søsken :)

Jeg lurer på om det er en klubb for folk med barn også, for jeg skulle gjerne blitt kjent med noen i nærheten av der jeg bor som har barn på samme alder... kanskje man kan møtes?

Jeg er 33 år, er ny-utdannet (litt treg :) og jobber og bor i Oslo også har jeg en samboer som også er 33 år.

 

Håper flere vil skrive om seg selv - og kanskje noen kan fortelle meg hvordan jeg kan endre nick'et mitt... alle har så søte nick, jeg er litt misunnelig

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo og velkommen!

Jeg er også 33 år og har en datter på 1 år og 9mdr. Jeg venter nestemann 5 august. ( forige gang gikk jeg nesten 3 uker over termin, så vi får se hva som skjer denne gangen..)

Vi bor på Gjettum, som egentlig bare 10 min. kjøring unna Oslo sentrum :0)

 

Jeg lurte også på å endre nicknamet mitt, jeg skjønte ikke at det kom til å komme opp som signatur hver gang, så jeg kom ikke på noe annet enn å skrive hva jeg drev med :0\

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe - ikke sant. Jeg tenkte heller ikke på at det ble signaturen min.

Forløbig bor vi på Kjelsås, men kommer til å flytte i løpet av forsommeren antagelig. Vi leier, men har lyst til å kjøpe. Prisene bestemmer nok litt hvor vi blir å kjøpe ja... dyyyyyrt i oslo.

Så artig å være animatør da... kjenner at jeg blir litt misunnelig på det også.. kanskje det er graviditeten som gjør det....? hehe. er misunnelig på ALLE om dagen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. Du trenger ikke være så veldig missunnelig. Jeg er egentlig utdannet kunstner og begynnte med tegne animasjon for å overleve. Nå er det data animasjon som gjelder... Det er i og for seg greit, men jeg er ingen data-person og og strever skikkelig med å henge med i teknologiens store fremskritt. Men det går greit. jeg er veldig gla jeg kan jobbe med det jeg liker ;0) ( slev om jeg foretrekker penn og papir ).

 

Vi bodde og leide også i Olso ifjord. Det var helt flott med tanke på barsels grupper og kafeturer med venner! Men det er ensten umuig å kjøpe noe bra der,så vi fant noe på Gjettum. ( Er da nær mine foreldre, og det er jo en fordel.) Det fungerer veldig bra. Vi jobber også i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk termin samme dag som deg:-) Stilig! Venter nr. 3 da.. Har ei jente som rekker å bli 5 og en gutt som rekker å bli 3 før minsten kommer.. Du kan endre nicket ditt ved å gå inn på Din Egen side. Der går du inn på dine opplysninger og velger nytt nick.. MEN veldig mye er opptatt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk MissiCippi

Men nå føler jeg meg vel litt teit her... Jeg klikker på "DinEgenSide"... men finner ikke "dine opplysninger". Jeg finner andre ting, men ikke noe sted kan jeg velge nytt nick. Det er bare en boks der hvor nicket mitt står men den er ikke aktiv.

Er du også fra Oslo

Og animatør - jeg syns fremdeles det høres gøy ut jeg.. da har du jo muligheten til å lære mye nytt da siden du ikke allerede er racer på nettet :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

jeg er en jente på 25 år fra Oslo, med en mann på 29. Hvis alt går bra venter vi vårt første barn 31. august.

 

Hvis dere titter litt lenger ned på siden (eventuelt blar noen sider bakover), finner dere en laaang presentasjonstråd. Vi er visst en gruppe med ganske mange fra hovedstaden eller omegn, og med en fin spredning i alder.

 

Nick bytter du ved å gå på Din Egen Side, Brukerinformasjon og Nick. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk SusiQ

Jeg fant det akkurat ut :)

Kanskje jeg slår meg til ro med dette navnet... er ubestemmelig for tiden (og misunnelig - hihi)

Er det noen som vet om noen sider hvor man kan finne betydningen av ord på alle verdens språk... sånne ord som elsker, venter, lengter osv som kanskje kunne finne på å bli fine gutte eller jentenavn?????

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...