Gå til innhold

Ny her jeg - hvem er jeg? flere som vil fortelle?


Fabelaktiv

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg melder meg inn ("ble flyttet" fra septemberklubben - hurra) og har termin 29 august

Jeg har en datter på 2 år og 8 mnd fra før, og gleder meg til hun får et søsken :)

Jeg lurer på om det er en klubb for folk med barn også, for jeg skulle gjerne blitt kjent med noen i nærheten av der jeg bor som har barn på samme alder... kanskje man kan møtes?

Jeg er 33 år, er ny-utdannet (litt treg :) og jobber og bor i Oslo også har jeg en samboer som også er 33 år.

 

Håper flere vil skrive om seg selv - og kanskje noen kan fortelle meg hvordan jeg kan endre nick'et mitt... alle har så søte nick, jeg er litt misunnelig

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo og velkommen!

Jeg er også 33 år og har en datter på 1 år og 9mdr. Jeg venter nestemann 5 august. ( forige gang gikk jeg nesten 3 uker over termin, så vi får se hva som skjer denne gangen..)

Vi bor på Gjettum, som egentlig bare 10 min. kjøring unna Oslo sentrum :0)

 

Jeg lurte også på å endre nicknamet mitt, jeg skjønte ikke at det kom til å komme opp som signatur hver gang, så jeg kom ikke på noe annet enn å skrive hva jeg drev med :0\

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe - ikke sant. Jeg tenkte heller ikke på at det ble signaturen min.

Forløbig bor vi på Kjelsås, men kommer til å flytte i løpet av forsommeren antagelig. Vi leier, men har lyst til å kjøpe. Prisene bestemmer nok litt hvor vi blir å kjøpe ja... dyyyyyrt i oslo.

Så artig å være animatør da... kjenner at jeg blir litt misunnelig på det også.. kanskje det er graviditeten som gjør det....? hehe. er misunnelig på ALLE om dagen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider