Gå til innhold

Hvor mange ganger går dere på do om natten

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hvilken uke er du i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg går 5 ganger fra 11 til 7 men jeg må drikke vann hver gang jeg er på do for sliter med halsbra....

er i uke 38+0

Skrevet

Er i uke 32 og tisser 3-4 ganger pr. natt.

Det har jeg egentlig gjort siden ca uke 10.

Er så sliten av å våkne hele natta...

Skrevet

Fra 0 - 2, i uke 30.

Like glad hver gang jeg klarer å ignorere tissetrangen og sove videre! Våkner flere ganger om natten og drikker litt vann (på nattbordet) og snur på meg, men har de siste tre nettene klart å sovne igjen. *seier*

Skrevet

Jeg er oppe hver annen time saa 3-4 ganger per natt. Er i uke 33. Kan ikke huske sist gang jeg sov 8 timer. Utrolig hva kroppen venner seg til!

Skrevet

Jeg er ofte opp en gang i timen, er i uke 39... Slitsomt... Men det ser ut som akupunktøren gjorde underverker for meg igår. Var bare oppe to ganger i natt:-)

Skrevet

er i uke 37- går på do 2-3 ganger om natta..

Skrevet

jeg er i uke 39 og er på do gjennomsnittlig 3 ganger hver natt, ca hver 3. time..

Skrevet

Jeg er 36 uker og er på do 1 gang om natten. Legger meg i 01-tiden, på do ca. kl 4-5 og står opp kl 10. Men det blir vel flere ganger etter hvert...

Skrevet

0 ganger ,, uke 33

Jeg kan ofte sove natten gjennom uten å måtte gå på do,, og hvis jeg våkner er det ofte av vane for å gå og bre på datteren vår på 23 mnd.. Og da går jeg som regel på do bare for sikkerhets skyld..

I natt har jeg feks ikke vært på do,, jeg er i uke 33

Skrevet

jeg er på do fra 4-5 ganger hver natt. Utrolig slitsomt å ikke kunne få en hel natts søvn,men man venner seg til det meste:)er i uke 35.

Skrevet

heldigvis bare en gang pr natt til nå, er i uke 30.

Skrevet

Går inn i uke 31 nå, trenger enda ikke *bank i bordet* å stå opp en eneste gang mellom jeg legger meg rundt midnatt, og står opp i titiden.. Hurra! Men det varer sikkert ikke lenge ;-p

Skrevet

Er på toalettet ganske nøyaktig annenhver time om natten.

Er 37 fullgåtte uker i dag.....og har hatt det slik de 4 siste ukene ca. Men i natt sov jeg faktisk 5 timer i strekk!!!

Skrevet

Er oppe ca en gang i timen og det har jeg vaert omtrent gjennom hele graviditeten. Er forresten 35 uker paa vei naa.. Det er slitsomt men som sagt man venner seg jo til det selv om jeg kanksje foler meg litt trottere om morgenen enn vanlig.

Skrevet

er 30 uker på vei....går vel 2 eller 3 ganger..spørs når jeg legger meg ..:)

Skrevet

Jeg er oppe og tisser 3 eller 4 ganger hver natt.

Er i uke 36.

Begynner å bli veldig lei av å ikke få sove noen timer sammenhengende.

Men det må jeg vel bare venne meg til nå som lillegutt snart kommer.

Det værste er at jeg snart ikke kommer ut av senga på egen hånd, kaver som en hval når jeg skal opp og tisse ...

Sikkert veldig komisk å se på :)

Skrevet

Vanligvis sover jeg hele natta uten å gå på do.

Hvis jeg allikevel våkner går jeg på do en gang i løpet av natta.

Er 38+6.

Skrevet

Hei!

0 ganger og er i uke 37......mystiske saker hehehee Fæstblææære æ da sekkert....hihi

Skrevet

Jeg går 1-2 ganger om natten. Er 28 uker

Skrevet

hei!

Jeg er 31 uker og tisser en gang i timen ca. Var opp i ni ganger går kveld. Bare småskvetter litt..Var til legen i dag og sa det var ikke noe å syte over. Særlig!

Skrevet

Eg går 2-5 ganger på do. Men drikker vann hver gang. Er i uke 40.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...