Gjest Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 gratulerer med dagen =0) håper dere har fint vær,at dagen blir super,og at du koser deg =))) for du hadde bursdag ja,ikke sant??? klem
Little Miss Naughty Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 Gratulere så mye med dagen. Ønsker deg en super fin dag. brusdagsklem
dritgrei hei hei! Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 hurra for deg!!!!! Kake og ballonger og klemmer og et engelkor, et band med gøyal musikk og karomamma som vokalist sendes til deg.... Inni pakken kan du få det du ønsker deg aller mest, bare fordi det er bursdag!
Tiggywinkle Skrevet 12. januar 2007 #6 Skrevet 12. januar 2007 Gratulerer så mye med dagen. Strålende flott vintervær her på østlandet i dag jo, så det betyr vel at du har vært grei et helt år:-)
Blomman Skrevet 12. januar 2007 #7 Skrevet 12. januar 2007 åååå-nå smiler jeg bredt nå...hihi koselig å få så mange hilsner av dere modenmammaer! Tenk -jg er 30- og liksom ordtlig voksen hehe -spurte mannen min hva jg skulle få i gårkveld hehe..men jeg hadde alt jg trengte sa han :-)- men noe må jeg da få sa jeg.... kan jo være gratis! (han hater å bruke penger..hehehe) - så han lovte meg litt ekstra kos i dag da.. Har ike fått noe enda..men han sto stille opp idag så jeg slapp å våkne før enn jg måtte da...;-)
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #8 Skrevet 12. januar 2007 Gratulerer masse med dagen !! Og takk for alle gode ammeråd 0=)
ettbarnsmammaen Skrevet 12. januar 2007 #12 Skrevet 12. januar 2007 Gratulerer med dagen til snille gode Blomman fra Pregnanta, Pregnantamannen og lille Nussa! Nå begynner du å nærme deg oss modne i alder..... hihihi!
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #13 Skrevet 12. januar 2007 Gratulerer så mye med trettiårsdagen! Håper du får en fin dag!
Reveenka Skrevet 12. januar 2007 #14 Skrevet 12. januar 2007 Bursdagsklemn kommer herfra også - litt sent, men godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå