hypersusmor Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 Hei alle modenmammaer!! Sender en liten feriehilsen til dere alle sammen fra New Zealand. Det gikk helt fint aa reise med smaaen, selv om den forste delen av reisen tok 40 timer. Han sov i bassinet, fikk egne maaltider paa flyene og hadde det i det store og hele helt greitt. Som jeg skrev tidligere skulle jeg gifte meg paa stranden med sand mellom taerne paa Fiji og det har jeg gjort :-)) Det var en helt fantastisk opplevelse. Bryllupsloftene var nydelige, det burde vaere slike i Norge ogsaa, ikke bare "ja". Det var saa absolutt en hoytidelig stund, baade hypersusfaren og jeg hadde taarer i oynene under vielsen. Etter en uke paa Fiji reiste vi videre til New Zealand og paa mandag reiser vi til Australia. Smaaen trives, sover i bilen - vi tilpasser kjoeringen til hans sovetider - og synes det er kjempestas aa vaere sammen med mamma og pappa hele tiden. Han ble 8 maaneder forleden dag og feiret det med aa sitte uten stotte. Vi er ogsaa imponert over matlysten hans, han spiser absolutt alt han blir tilbudt. Han rynket litt paa nesen da han gikk over fra moset mat til litt storre biter, men naa er det helt i orden ogsaa. Ha det godt alle sammen!! Klem fra hypersusmoren
Little Miss Naughty Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 Gratulerer så mye med bryllup. Blir helt grønn av misunnelse når jeg leser om reisen. Kos dere videre på turen.
Natteravnen* Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 Gratulerer so mykje med bryllup, og håper det er en super ferie! Blir ikkje så lite misunnelig, har vore i New Zealand og Australia sjølv, så eg veit at det er flotte land å feriere i, speseilt NZ, som er lettare å sjå mykje av på kort tid............Bra flyturen gikk fint med småen, det er nok alltid litt spennande med så lange reiser. Håper resten av turen går fint, lykke til!
Superlis Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 Gratulerer så masse,og tusen takk for at du vil dele litt av din fantastiske reise med oss her hjemme:)) Lykke til videre!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 Fantastisk Fantastisk Fantastisk!!! Og GRATULERER MASSEVIS med en nydelig vielse og inngåtte løfter:-))) Ha det herlig videre dere 3:-))
Maud Skrevet 12. januar 2007 #6 Skrevet 12. januar 2007 Gratulerer med giftemålet. Det er godt når det blir minst like bra som man har drømt om. Fortsatt god tur :-D
Reveenka Skrevet 12. januar 2007 #7 Skrevet 12. januar 2007 Dette høres helt fantastisk ut - et minne for livet for dere alle tre! Kos dere videre!
Gummelillan Skrevet 12. januar 2007 #8 Skrevet 12. januar 2007 Ååååååå!!! Gratulerer sååååå mye. Hørtes helt fantastisk ut!!! Kos dere videre og så skal du ha velkommen hjem når den tid kommer ;-)
♥Snulder Skrevet 12. januar 2007 #9 Skrevet 12. januar 2007 Gratulerer som nygift! Og ha en fortsatt fantastisk tur!!
Karomamma Skrevet 14. januar 2007 #10 Skrevet 14. januar 2007 Henger meg på med lykkeønskninger (og litt misunnelse, he he). Det høres bare helt utrolig fint ut! Kos dere på resten av turen!!
Ronja65 Skrevet 15. januar 2007 #11 Skrevet 15. januar 2007 GRATTIS...og takk for hilsen...:-)) Kos dere videre... heldig griser:-))))... Her hjemme er det lit snø, mest regn og en masse vind. Det blåser visst orkan på en del steder i norge.... Ha det så fint...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå