Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 min situasjon er at far jobber 24/7 omtrent, jeg har 95% av ansvaret for barn og hjem. skal også tilbake i jobb snart.. er det utrolig urimelig av meg å ha lyst til å da bort en time (uten barn )1 gang i mnd?? jeg har 4 barn,fra 9år å til 7mnd. er rimelig sliten jeg også,men får aldri en "pause" han klarer bare ikke¨å forstå at jeg kan bli sliten. de to minste er ganske tette(21mnd)det er ingen vits i å prate med han heller, får bare et surt blikk å furting!! rådnoen,eller er det jeg som er urimelig?? )
Clue Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 Ha ha, det er det verste jeg har sett! Mener ikke å le av deg, man av mannen din, skjønner godt din frustrasjon! Vel, dere er en familie, og dere var to om å lage barna. Da skal det vel ikke være kun den ene som får hele jobben med dem? Du har akkurat like stor rett til å ha noen timers pause som han. Jeg synes forresten du er beskjeden i ditt krav! Ta deg til rette, si at nå skal du ut en tur, besøke venninner, dra på cafe eller noe. Bare gjør det!
byggmester bob Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Helt klart at far må ta sitt ansvar her. Hvis du er sliten og lei så bør du bare kreve og få litt tid for deg selv. Og være hjemme med barn er faktisk en jobb det også selv om ikke alle menn helt tror det. Alle har vi behov for et lite pusterom i hverdagen. Skjønnner at det kanskje er en grunn til at far jobber mye for og forsørge familien og slik, men som far til barna så bør han vel tilbringe litt tid meg dem også og ikke bare jobbe. I mine øyne så er ingen jobb verdt og miste oppveksten til ens barn.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Så snille gutter vi har her Kom hjem til meg å lugg mannen min opp av sofan da Har samme prob som Anonym.. Huff..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå