Gå til innhold

Veldig bekymret... noen andre som har det samme???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei tulle på snart 10 måneder. Hun har siden fødselen hatt forskjellig størrelse på pupillene sine. Den ene er en god del større enn den andre.. har vært hos øyelege, som sendte oss videre til en ortoptist(tror jeg det het) . Hun klarte ikke å få sjekket henne skikkelig siden hun er så liten. Hun måtte se inn i et apperat, og det er ikke lett når hun er så liten. Hun sa at hun måtte komme tilbake på sommeren da hun er over året. Hun sa når jeg var der at hvis man kikket på internett stod det masse om alvorlige sykdommer når de hadde anisocoria (som det heter).

Jeg måtte jo da se på nettet om dette, og blir helt redd jeg, for det er er et symptom ved feks svulst på hjernen. Off--- er ikke sunt å surfe på nettet om sånne ting....................

Er det noen av dere andre her inne som har hatt anisocoria på barna deres, og hva har legene da funnet ut.

Håper noen kan svare meg.

Er kjempebekymret jeg.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke på barnet mitt, men på meg selv. Blitt nesten helt borte med årene og ingenting er galt med meg:)

Bortsett fra at jeg en fryktelig nærsynt blitt:p Men det har jo ingenting med det å gjøre...

Skrevet

Søskenbarnet mitt hadde dette fra fødselen av, og foreldrene var også bekymret. Det ble aldri gjort omfattende undersøkelser, da det ikke ble ansett nødvendig av legene. Og det var nok riktig, for den pia er ei nydelig frøken i dag, og ei av de sunneste og friskeste jeg vet om;-D

Jeg vet ingenting om hva dette kan være symptom på (feks hjernesvulst som du skriver om), men vet ihvertfall da at det også kan være helt harmløst.

Er ikke kjekt å være bekymra for de små (noe jeg er mye:).

Heldigvis går det som regel fryktelig godt!

Skrevet

Min datter hadde forskjellige pupillene fra fødsel uten at det var noe galt. Nå er hun 2 år gammel og de blitt like.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...