Maja☆ Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Har egentlig bare hørt om nan før jeg startet å lese her. Har da sett at det er noen som bruker andre typer også. Hva er forskjellen på disse typene. Har en del problemer med luftsmerter hver dag selv om vi har i malt og bruker miniform før hvert måltid. Lurer derfor på om kanskje jeg burde bytte til en annen type som kanskje er lettere for magen hans. Han er nå 3 uker gammel.
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 det finnes nutramigen. dyr og for dem som ikke tåler melk- 250kroner nan ha1- litt dyr den også - 150kroner- men også for barn som ikke tåler ku melk så er det jo nan da, og en som begynner på c, også husker jeg ikke flere akkurat nå
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 colletta ellr noe sånt hipp økologisk et eller annet
Julla Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Helsesøster på helsestasjonen anbefalte meg å bruke Småfolk sin mme da denne var nyutviklet og var så lik morsmelken som overhode mulig.
Bonusmamma13 Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 Min og hadde luftsmerter til jeg byttet til dr.Browns tåteflasker (selges på apoteket). Han får vanlig Nan, bare den han liker..
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 hentet fra flaskeposten.org om NAN HA1 Morsmelkserstatning for barn med ømfintlige mager (NAN H.A.1) Produsenten av NAN H.A.1 opplyser at denne kan anvendes til barn for å redusere risikoen for utvikling av allergi. Denne MME er mindre allergen og lettere fordøyelig siden melkeproteinet er hydrolysert. Den kan gis fra fødselen av til barn som ikke ammes. Den kan også ha effekt for barn med ømfintlige mager (mage-tarmproblemer og forstoppelse) fordi den er en lett fordøyelig MME. NAN H.A.1 inneholder også omega 3 og Omega 6 fettsyrer. NAN H.A.1 skal ikke brukes av barn som har fått påvist kumelkallergi Så den skal ikke brukes om man har melkeallergi.
sajam Skrevet 12. januar 2007 #7 Skrevet 12. januar 2007 Helios har og en mme, den selges på helsekost butikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå