Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 sønnen min på 5,5 mnd får pupp om morgenen,full porsjon grøt i 12 tiden,(av og til en liten melketår før han sovner etter grøten), middag 15-16 tiden og grøt og pupp i 19 tiden... får han nok mat?=) han er blitt så urolig om natten serru,så jeg begynner på lure ¨på om han trenger mer pupp(eller er d lurest å gi mme?mtp at interessen for pupp har gått betraktelig ned)
♥Prinzessin♥ Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Har samme problem med dalende puppinteresse, og har omtrent samme måltidsrytme som dere. Jenta mi er 6,5 mnd og jeg bekymrer meg for om hun får for lite morsmelk... Men husk å gi pupp FØR hvert måltid. Morsmelk er hovedernæringen, grøten og middagen er faktisk ikke så viktig. Barnet bør drikke så mye morsmelk som mulig, resten av maten må bli et "tillegg".
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2007 her har vi igrunn bare 2 faste melkemåltider,morgenen og kvelden... syns d er lite,men ser ut som om han ikke behøver mer...han begynte med grøt når han var 4mnd og har bare blitt mindre og mindre pupp... får nok innføre mer pupp ,om ikke før så etter grøt/middag:) men så er han blitt så urolig om natten da... kan jo være tenner,ikke vet jeg..noe erfaring med det eller? han har sovet natten igjennom siden han var rundt 2 mnd:)
Muffinsmamma Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Jeg syns det höres masse ut.. särlig siden man gjerne kan fullamme til 6 mnd om man vil! Min gutt er 8 mnd og spiser 2 små posjoner gröt og et lite middagsmåltid per dag. Og urolig om natten, det har jeg inntrykk av at 80 prosent av babyene her inne er...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå