Gå til innhold

Litt symptom, undrer på hva det kan være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har hatt litt symptomer på ting i kroppen, har ikke noe med graviditet å gjøre. Lurer bare på om andre har hatt det slikt og hva det muligens kan være.

Av og til så føler jeg et lite spark fra livmoren, hva kan det egentlig være? Og kan kvalme bare dukke opp fra ingensteds etter 10 år uten kvalme før mens. Har ikke gått på p-piller siden 3 år eller noe sånt. Vi har bare hatt metoden hoppe av svingen,hehehe....faktisk ikke skjedd "uhell" ved denne metoden enda....men vil ikke ha "uhell" nå...vil vil vil ha nå!! :P

Er ganske ny på denne siden. Jeg og samboeren min bestemte oss for 2 dager siden at vi skulle prøve å få oss ei lita ei for aller første gang. Har hatt mens i 4dager nå, så den er snart over om 3-4 dager som vanlig. Vet at det ikke er lett å bli gravid på første forsøk. Men det er vel lov å håpe som alle andre. Har ikke kjøpt noe EL-test ,kun lest om hvordan man kan beregne fruktbarhet utifra syklus. Er det best å prøve ut EL-test eller se om man virkelig kan være heldig ved første forsøk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...