Karomamma Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 For et sjokk i dag! Tenker dere er lettet over at det tross alt gikk bra! Klem til deg og sambo
Karomamma Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2007 Hun skrev i lenger ned her (tror det var i tråden om vogna til Velve) at sambo har blitt ranet i dag!! På åpen gate i Oslo! Huttetu!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Takk for det! Ja, det var ikke noe stas å hente ham på toget i dag, han var i sjokk......sett livet passere revy fortalte han, alle jentene hans her hjemme etc.......2 menn, utenlandske og av opprinnelse fra et land hvor det både brukes khat og kniv, den ene sto slik til at han ikke så ham godt. Han sto med kniven inn mot siden av sambo mens den andre røsket til seg laptopen........Fy fader det kunne gått så mye verre...... Heiv i ham en dose med homeopatisk middel mot sjokk, så han fikk "landet" igjen, så sovnet han momentant. Vi skulle i bursdag til min mor ikveld, og vi dro en liten tur, med en særdeles stille og ettertenksom sambo.......Uff av meg...........godt vi ikke vet hva dagen vil bringe....... Og imorgen går turen til politihuset for å bla i album, og jeg ber om at han finner ihvertfall ham som han så godt!!! Skal ikke uttale meg noe mer om disse personene..........pause......for da kommer jeg sikkert til å provosere en eller annen......men..........noen gloser har nok blitt utvekslet ikveld ja......
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 Slenger meg på her! Enda godt at han ikke satte seg til motverge og at han ikke fikk fysiske skader! Faren til min eldste ble ranet en gang av et helt gjeng og han ville forsvare sine hundrelapper. Det endte med at jeg fikk en meget blodig og forslått mann hjem sent på natta! Så selv om det var en ufyselig opplevelse for mannen din, så vil jeg si at han kom godt fra det!
Ronja65 Skrevet 12. januar 2007 #6 Skrevet 12. januar 2007 Fy, så ekkelt. Jeg er stort sett aldrig redd. Men det finns mange idioter der ute. Husker når jeg studerte i Falun, da var det en gal mann som hette Flink, som peppret ned en masse mennesker, det var mange døde......Uffff...
Little Miss Naughty Skrevet 12. januar 2007 #7 Skrevet 12. januar 2007 Uff så leit. Føler hvirkelig med deg og sambo. Har selv bitt ranet og man er helt satt ut i lang tid etterpå. Det skjedde da jeg var srudent. Ble ranet midt på campus på et området hvor jeg hadde gått minst trillioner ganger før. Ble ikke fysisk skadet men sjokket satt i lenge. Tog lang tid før jeg klarte og gå alene etter det. Var også hos poilitiet og så på bilder men fant ikke bilde av ranerne. Håper smaboern din finner de som rana ham. Nå blir jeg nesten sint. trøste klem til dere begge.
Reveenka Skrevet 12. januar 2007 #8 Skrevet 12. januar 2007 Så godt at det gikk så bra som det tross alt gjorde! Men sånne opplevelser setter en lei støkk i en, ja. Håper han kan plukke ut de som gjorde dette!
♥Snulder Skrevet 12. januar 2007 #9 Skrevet 12. januar 2007 Huffameg!!!!! Det er ikke på landsbygda rovdyra lever....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå