Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

mye ble deres regning på denne gangen?

fikk sjokk over min her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår var på 3700 kr for 85 kvm... men da har vi vasket klær hver dag å dusjet 4 stykker...

Skrevet

ok. jeg leier en leilighet ca 75 kvm, en voksen to barn.

hus leie på 5500 og det skal være med sentralfyr i husleia. hus eier har sånn tvilling teller hos seg på meg.

det jeg selv bet for da er strøm. det skrur jeg av når barna er lagt, sitter med sterin lys,( er bevist)

mat laging

vaskemaskin ( 2 maskiner pr dag)

varmt vann skal ligge i hus leia.

så bet jeg for varmen nede og den ovnen står på badet.

varme på do står ikke på.

så fikk jeg en regning på 1998 kr.på to mnd.

hørt de som sier de har ett hus og får 2000 og da varmer de opp hus.

lurer han meg eller? får høyere nå enn da jeg bet strøm selv og i en kald leilighet.

Skrevet

Har samme her og, og no har eg peis istedenfor oljeovner som eg brukte før, likevel har eg høge strømrekninger, og eg veit aldri ka han leser av måleren!

Skrevet

Jeg fikk også sjokk denne gangen,men et positivt sjokk;)

Strømregningen pleier å ligge på 4500-6000; hver 3.mnd denne gangen fikk jeg regning på 587;!!!!!!!!!

Betaler bare nettleie til Hafslund og den var på 1258; merklig at man skal betale dobbelt så mye i nettleie som forbruk.

tror grunnen til at regningen har blitt såpass lav er at jeg bevisst har gjort mye for å minske den,som slå av lys,sette varmen på 2 grader mindre osv.

Hvertfall veldig glad denne gangen;)

Skrevet

er så bevist jeg også, utenom oppe på kjøkken og stue, det ligger i hus leia. men nede står det ingenting på uten ovn på badet.

alle lys slukket på kveld natt.

skjønner ingenting jeg..

robba blir jeg denne mnd uansett

Skrevet

Fikk på 1600, på 1 mnd....;( Kommer til å slite noe sinnsykt .Med strøm da, så er boutgiftene mine opp i 8000. Må jo ha varmeovn på her hele døgnet for ikke å fryse i hjel.

Skrevet

Vi har to-etasjes leilighet på tilsammen 130 kvadrat. Har varmepumpe, så her blir det mellom 900 og 1300 pr måned :)

Tre stk dusjer hver dag og jeg vasker i gjennomsnitt en maskin hver dag. Lager middag osv på vanlig måte. Pc og tv står alltid på. Varmekabler på badet.

Skrevet

hvis du har a-konto på strømmen så er jo forbruket stipulert. har de beregnet for mye får du dette igjen på regningen i januar...sikert derfor du har fått lav regning

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...