snull Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Hun har suttret i hele dag...laget "fødelyder"(hvis dere skjønner?), veldig lett antennelig, og har hatt flere perioder hvor hun gråter så sårt....og tårene triller Vil ikke sitte på fanget, vil ikke ligge i vognen, vil ikke spise, ikke drikke og ikke sove.....,MEN hvis hun får ligge på gulvet alene er alt bra..? (en liten stund ihvertfall).. Har 8 tenner fra før og kan ikke se/kjenne noen nye....har aldri før reagert så voldsomt på tannfrembrudd..... stakkars lille vennen min......
glad_jenta Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 feber da? kanskje hun brygger på noe? er ikke godt å si nei:(
snull Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2007 Hun har ikke feber nei...., men mulig hun brygger på noe ja.....har IKKE vært seg selv idag!
glad_jenta Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 huff ikke noe gøy når man ikke vet altså
Expat Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 Kommer ikke noe bakover i gommene da? Det er forbannede jeksler neste!
snull Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. januar 2007 åsså er hun jo så lei seg stakkar.......
glad_jenta Skrevet 11. januar 2007 #7 Skrevet 11. januar 2007 huff huff:( ikke så greit å være hverken mamma eller unge da nei:(
snull Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 11. januar 2007 hmmm,ja si det? Har ikke sjekket så langt bak....venter liksom at de neste skal være de to nede ved siden av fortenna...(har 6 oppe!!!!! -en hel tanngarde ) Off, ja, kanskje det er jeksla som plager henne, for noe er det ihvertfall.....og det er isåfall 1000 ganger værre enn da hun fikk de andre tenna...
Expat Skrevet 11. januar 2007 #10 Skrevet 11. januar 2007 Iallefall saa hAAATER jeg jeksler, og vi fikk lov av legen aa gi paracet naar det sto paa som vaerst. Hjoernetenner er ikkeno i forskjell! Og noen jeksler tar lang tid hos noen, vi hadde en som tok nesten tre mnd med nattebraak...
snull Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 11. januar 2007 Tror ikke hun har vondt i magen for det hadde hun konstant de 4 første månedene, så akkurat det tror jeg at jeg kjenner igjen...... Men hun har fått brødskive med leverpostei på i noen dager nå.....kan leverposteien være for sterkt for magen hennes kanskje? (det er det eneste som er nytt her ihvertfall) ........................,men det er vel flere tenner på vei ja....(stakkars lille snuppi og litt stakkars lille pupp også)
snull Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 11. januar 2007 neineinei expat...det var unødvendig å si!!!!!!!!!!! :-) 3 mnd med nattebråk!! Her er det endelig blitt noen lunde stillt om natten etter 7 mnd med delvis ubehandlet KISS, så vi er akkurat kommet oss på bena nå...., men det vet vel ikke jekslene noen om .....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå