Gjest Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 er så redd det ikke skal bli bra nok for folk, gruer meg til talene da jeg vet folk har mye negativt å si om meg, gruer meg til å finne kjole, gruer meg til å gå opp midtgangen med stefaren min...... kan dere ikke få meg til å se mer positivt på dette? jeg elsker min tilkommende, og er ikke usikker et sekund på valget, men gruer meg så inderlig at jeg ikke kommer til å klare å nyte dagen..
map79 Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Reis bort og gift dere, bare dere to, og et par gode venner som er forlovere! - Ikke være redd for at noen skal si noe negativt om deg i taler - det sier jo mer om dem i så fall, som tar opp noe dumt i en tale i et bryllup! Det tror jeg virkelig ikke noen ville gjort - ikke innviter de eventuelle personene, så eliminerer du den frykten. Du trenger forøvrig ikke å gå opp midtgangen med stefaren din, du og din kommende ektemann kan gå opp sammen. Det har jeg lest på noen kirkesider om hvordan seremonien kan foregå. Det kan kanskje føles tryggere for deg?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 jeg hadde det helt på samme måte nå det gjaldt talene, de hadde vel ikke så mye galt de kunne si da, men jeg var veldig nervøs for hva de skulle si! det gikk kjempe flott! Var noen som dummet seg ut, og skulle være morrsom, men det slo bare feil ut for dem. (var ikke sant en gang det de sa) men det var ikke jeg som ble stående å se dumme ut, men dem. Man tar ikke opp "dumme" ting som er blitt gjort i taler, det hører bare ikke hjemme. Men egentlig etter det du skriver høres det nesten ut som det er hele bryllupet du gurer deg til, så da må jeg si meg enig med svaret over. Reis bort! finn et romatisk og flott sted og gift dere der! håper DU får en flott bryllups dag uansett hva du velger!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 Ikke gru deg. Dette skal være din store dag! Og du,, jeg tror ingen tar opp gammelt gruff i et bryllup.. Da slår det kun tilbake på taleren
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 tusen takk for fine svar! er som regel på krangle jeg, så regnet ikke med å få en sånn fin respons...begynte faktisk å gråte litt.. jeg skal ta meg sammen, og forsøke å se lyst på det!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #6 Skrevet 12. januar 2007 Hvis du gruer deg for å gå opp midtgangen med stefaren din... Kan ikke du og din tilkommende gå inn sammen da? Det er faktisk veldig vanlig i dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå