Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Hvor sikker kan en være på at en ikke blir gravid igjen om man har sex uten beskyttelse og full-ammer?? Det er nesten 3 mnd siden fødsel her..
Brillemamma Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Man kan ikke være sikker i det hele tatt på det...
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Før i tiden brukte man det som sikker prev. Man kan jo se på hvor godt det hjalp da. Mange som har tette barn.
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Ikke 100% i alle fall, så hvis du overhode ikke ønsker å bli gravis igjen anbefaler jeg kanskje f.eks. minipille (reduserer ikke melk) eller kondom....
Hoppetussa Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 Man påstår at det er sikkert hvis disse kriteriene er oppfylt: - ikke fått igjen mensen - ammer minst to ganger om natta - mindre enn 6 mnd etter fødsel En har vel regna ut at det er 80 % sikkert. Er ikke sikker på hva de prosentene er verdt jeg...
jif baderom Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 Legen min sa i dag på 6-ukers kontrollen at en var ca 85% sikker dersom en amma og ikke hadde fått mensen. Men at det ikke var til å anbefale om en ikke var klar for to tette;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå