Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei - har ikke fått teste ut pute enda vi , men kom på en annen lur ide for å få lillegutt til å sove i dag!

Fant fam vognbagen(akkurat passe enda hehe) og satte oppi senga. La et mørkt dynetrekk over hodenden på sprinkelsenga og la han nedi med duna god putta nedi bagen rundt han. Sovna som en stein etter et lite vræl - under ett minutt etter at jeg la han. ;-)

I kveld prøvde vi igjen - gikk ikke så bra på første forsøk så han fikk kose fem min i senga med mor.... så prøvde vi igjen - litt smågrining, men sovna på et par minutter! At vi ikke har prøvd dette før da! Men er jo ingen garanti for at det funker igjen i morgen men hhehe vi får se...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, så bra! :)

Tydelig at de liker å ha det litt godt og mykt og trygt, disse småtassene. Men når jeg tenker etter, liker jeg egentlig det selv også. Drar dyna nesten over hodet når jeg skal sove.

Håper det fortsetter enkelt og greit for dere.

Skrevet

og i gårkveld våknet han litt til da vi la oss .men sovnet faktisk igjen! Har ikke skjedd før nei, og det gikk mye lettere å legge han tilbake i natt og - så krysser fingre for for at dette holder...

-og det med dyner på oss voksne.....lille meg på 1.58 bruker 2.20 dyne-tuller meg godt inn i den,hehe.

Når jeg er borte yns jeg 2meters dyner er korte hehe- men enda verre er det med dynene på pensjonatet vi bruker på ferie i Kizbhuhel....der er dynene1.80 - stakkar mannen min der -for han er nesten 2 m selv!

Håper snart tulla de sover mer på natta snart da så du slipper å amme hele natta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...