Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Fikk barn nr to for snart 8 mnd siden. Fikk igjen første mens i beg av desember, har hatt regelmessige sykluser før. Hadde ubeskyttet samleie m mannen min en gang ca to uker etter første dag i menstruasjonen. Og nå er jeg altså 5 dager over forventet menstruasjon. Hadde ikke helt planlagt å bli gravid enda, så jeg tenker at det bare er syklusene som er uregelessige såpass kort etter en fødsel. Har ikke tatt noen test. Har noen erfaring med hvordan syklusen er etter fødsel? Husker ikke noe fra første fødsel mht slike ting... Takk!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Har hørt at mensen kan komme ganske uregelmessig opptil ett år etter en fødsel, spesielt om man fullammer. De som har hatt uregelmessige kan få regelmessige, og motsatt. Jeg fikk det jeg tror var mensen i oktober (kunne vært rester av renselsen siden jeg fødte i begynnelsen av sep). Fikk ikke mensen igjen før i går. Men jeg fullammer, og hadde kanskje trodd den skulle kommet enda senere. Ta en test hvis du er usikker. På den måten får du det ut av verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå