glad_jenta Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 har så vidt begynt å gå:) så moro!! flere 10 mnd. gamle babyer som går???
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Så morro!! Gratulerer!! Nå blir det nok "full rulle" i heimen, tenker jeg :-) Jent mi er på "stå på alle fire og gynge- nivå" og hun åler seg rundt i rekordfart..
glad_jenta Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2007 takk takk:) synes da det har vært full rulle siden han var 6 mnd å begynte å krabbe jeg,å enda mer full rulle når han var 7 mnd å begynte å reise seg opp etter bord osv. hvordan skal dette gå?? heheehe...
L&F... Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Ja, det er så morro og kult å se de små menneskene begynne og sette føttene foran hverandre bortover med en giga bleie rompa midt på kroppen... jeg ler så mye hver dag! Min lille er 10 mnd og tok sine første skritt alene rettf ør jul!
Monika m/1 stor gutt og 1 baby Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 Ja hun tok sine første skritt når hun var 9 mnd, hun ble 10 mnd i går og klarer å gå ganske langt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå