taringst Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Jeg kommer fra NIcaragua og er utdannet lege med spesialitet innen indremedisin, revmatologi og arbeidsmedisin. Jeg går på universitetet nå for å lære norsk og så må jeg ta noen tilleggsfag ( smittelære med mer) før jeg kan få lisens for å jobbe som lege i Norge. Er det noen som vet om noen ledige jobber innen helsesektoren som jeg kunne ha prøvd meg på i påvente av lisens/autorisasjon? Noe inne forskning? Jeg bor i Bergen. E-post [email protected]
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 Tror kanskje du burde soeke paa finn.no eller noen av de andre jobbsidene??
makrellen 3.barnsmamma Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Du kan også sjekke www.nav.no der finner du utlysninger på mange forskjellige stillinger, kanskje du finner noe som passer der. Lykke til!
Monika m/1 stor gutt og 1 baby Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Må en ikke ha linsens inne forskning også? Desverre kommer en ikke langt uten gyldige papirer i Norge. Vet om leger som jobber som renholdere. Lykke til med norsken, og fagene dine.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #5 Skrevet 11. februar 2007 Du kan ikke jobbe som lege uten lisens. Du kan ta andre jobber innen helsesektoren, pleiejobber, sekretærjobber. Men ikke legejobber. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå