annonym28 Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 til 2 små barn.. fy det gjør vondt.. han ville ikke mer,så han er nå på leting etter til leie lëilighet..jeg sitter med leiligheten og håper at jeg klarer å sitte med den.. for ungene har sin trygghet her og trives kjempe godt, orker ikke å miste hjemme deres og.. dette er helt jævlig rett og slett. griner mye vet liksom ikke hva jeg skal gjøre.. håper ungene mine får det bra og at overgangen blir fin, faren vil være her for de så mye så mulig , jeg skal ha de 80 prosent .. har lån på 1,4 mill.... klarer jeg dette da?? prøver å tenke posetivt og men ikke lett.. noen gode råd?? takker
SK&Maylen Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Heisann! Det går nok bra det her, er mange som har klart det før deg For å holde på leiligheten kan du søke bostøtte, så vil du jo få en del støtte fra trygdekontoret! Det gjør nok vondt ja, håper dere får ett bra forhold dere imellom, selv om det ikkje er dere to lenger, og at dere kan kose dere med barna ilag! Det er ikkje så lett å tenke positivt når man er i en slik situasjon og man har tusen følelser og tanker å forholde seg til, men bare prøv så godt du kan, så ordner nok alt seg til det beste skal du se!
Andrea05 Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 sender deg en stor trøste klem jeg er ingen lett situasjon, men ta en dag av gangen. Og jobb med en ting av gangen. sitter selv med to små barn som deg, og er tøft når man mister den man elsker. stor klem
annonym28 Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2007 åå, tusen takk for støtte, trenger det nå.. håper en store klumpen jeg har i magen forsinner m tiden. den er ikke god.. men må tenker på ungene og se fremover, håper alt ordner seg.. god å ha andre å snakke med og som er i samme situasjon..
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 sender deg også masse varme tanker og trøstende og oppmuntrende vibber er selv alene med en liten, men selv om det er selvvalgt...vet jeg hvor tungt og litt ensomt det kan være i starten:) men det går seg til og du vil finne glede i hverdagen! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå