Gå til innhold

Jeg blir så redd av klima forandringene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke dere si at det bare er en vond drøm eller en kjip periode, og at det går over... Skal vi aldri gå på ski mer, skal vi aldri mer kjøre slalom, og skal generasjonene etter oss bare krympe og dø av overoppheting og stråling???

Hvor ble det av det Norge jeg vokste opp i, da vi hadde fire årstider og hver årstid hadde sitt nydelige, tydelig definerte preg.

åååååååååååååååå

jeg blir dritredd.... Jeg vil jo at alt skal være fint og bra og at vi sakl ha det fint og at ungene skal ha det fint og at alle etter meg skal ha det fint... Jeg vi likke føre dem inn i et varmt og giftig uvisse.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg jeg...........er også dritredd...........dritredd når jeg ser at Moder Jord sier ifra, på både forsiktige måter, men også på voldsomme måter.......som ødelegger og dreper...... Vi MÅ ta vare på denne jorda, vi har bare denne, og hvis alle gjør litt hver, så er jeg sikker på at vi kan klare det, for sammen er vi sterke. Og om vi jobber på lag med Moder Jord, da blir det bra..........det er jeg helt sikker på:-))

Skrevet

Meg også.... liker det slett ikke, og skjønner ikke folk som sier at det er såå flott at det er mildvær og snøfritt midt på vinteren... Jo, jeg skjønner det forsåvidt - de syns det er greiere uten snø og kulde - det er bare det at det jo helt _feil_ at det ikke er snø og kaldt her vi bor!

Skrevet

Nikker her jeg sitter i regnet og blåsten,så enig så enig med det dere sier..noe er feil,fryktelig feil..en kan bli dritredd av mindre:((( Blir lei meg på ungene sine vegner og,de går her og håper på snø:(((

Skrevet

Og jeg er ikke'no mindre redd i dag.....

Skrevet

Nei det kan du si,ikke bare redd for klima forandringene vi skaper,men hersens oljesøl!! Stakkars stakkars alle fulglene som nå går en skremmende og sein død i møte:((

Skrevet

Drittredd her også, -og vi fikk snø en heil dag. No er det på`n igjen med storm og mildvær............Haust heile året, det blir feil-feil-feil-feil-feil-feil-feil-feil!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Vi har ikke tatt vare på jordkloden vår...det beste vi alle kan gjøre nå er å begynne (eller fortsette) med alt som har med miljøvennlighet å gjøre. Alt fra å sortere søpla, glass, metall, papir etc. Ikke ha et stort forbruk av det meste. Bruke bil minst mulig. Økologisk landbruk. Etc etc.

Ja, vi er redde, og har nok grunn til det, men vi MÅ ta ansvar her og nå, ikke grave hodet i sanden! Sier ikke at noen her inne gjør det, men sender bare en generell appell til alle som leser dette!!!

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...