Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Orker ikke at samboeren min tar på meg der nede for tiden!Er nå møkk lei av å være gravid å prøver alt for å starte noe. Bør jeg ha sex med samboeren min eller holder det at jeg drar frem vibratoren å får meg en orgasme? Æsj, begge deler er like ille men heller alene enn med samboeren min! Huff stakkars mann,men er så stor å magen er i veien å det er vondt å ligge både på rygg og på siden å sitte på han klarer jeg heller ikke!Alle stillinger er med andre ord ubehagelige!Bra jeg forhåpentligvis snart skal føde!
trinen123 Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Ja undskyld jeg er så ligefrem....men fra siden af eller doggy med samboeren. Der er sikkert længe til, I begge får noget igen, så giv den stakkels mand og dig selv lidt hygge. Det kan jo være det bliver ganske fint likevel ) Kos Jer lidt sammen
findus Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Når du spør om hva du "bør" og om det "holder" å dra fram vibratoren... hva mener du? Hvis du tenker på for å få litt fart på sakene, er det visst mannens sæd som kan virke fødselsfremmende, så der tror jeg ikke vibratoren kan hjelpe deg så mye, gitt ;-) Forresten, det står på ei side her inne (fra jordmor Siri, tror jeg) at man bare burde bruke vibratoren "utenpå" nå. (Bare sånn i tilfelle du ikke alt har sett det.)
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Gled samboeren du:) Og prøv den oppskriften fra Rikshospitalet, den skal være mest effektiv om du prøver å sette igang ved hjelp av sex;)
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 Det er vel sæden til mannen som er kjent for å sette fart på sakene,men har lest her inne for ikke så lenge at en orgasme og er bra.. Men ikke vet jeg =) Føler meg og svær for tiden,å det er faktisk mer pes å ha sex en noe annet å jeg gjør det bare for å være snill..hehe..men det vet ikke sambo..=) Men nå blir det vel litt mer for å få fart på sakene etter hvert =)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 Hadde ikke brukt vibratoren inni uansett,men får kanskje bare glede min kjære mer selv om jeg går som en dame på 80 etter på! Takk for svar damer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå