Gå til innhold

fy f...!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

På mandag var jeg med xen på innleggelse på rusinnleggelse. Trodde jeg skulle få fred i tre uker. Kunne gå ut uten å være redd for at han skulle overfalle meg, ha tilnærmet normal tilværelse. Nå ringte han å sa at han hadde skrevet seg ut! that`s it! Jeg orker ikke mer! Rus, vold, stjålet penger, fyllekjøring, trusler ...aarghhhh...F... i h......! Jeg har gjort alt jeg kan, ALT, er bare så utslitt!!! Livet er så pyton at jeg ikke kan beskrive det. Hvis jeg ser han nå kommer jeg til å fly på han! Han er så blåst i hue som det går ann. Hver hjernecelle er flata ut, og han har hjernekapasitet som ikke kommer i nærheten av ei bikkje engang.

Beklager en særdeles uintelligent utblåsning, er bare så vanvittig skuffa og lei meg!!!Buhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, dette høres ikke greit ut i d hele tatt!!!

men husk nå bare at han er ikke ditt ansvar! han er en voksen mann, og hvis han ikke klarer å oppføre seg må du gjøre det du føler for, for at dere skal føle dere trygg!!!

Skrevet

Ser ingen annen utvei nå enn å kontakte politiet og høre hva som skal til for besøksforbud. Må bare vente til jeg får roet meg ned litt. Tar det i morgen tenker jeg... Eller er det noen som vet noe om besøksforbud her?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...