Gå til innhold

Litt ekle detaljer, men håper noen vil svare meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 19,og har siden i går hatt mer utflod enn vanlig med varierende brunfarge. Og en god del slim..

Er dette noe jeg burde bekymre meg for? Burde jeg ringe noen for å sjekke? Jeg var på ul i går, så babyen bevege seg og hjertet slå. Kjenner dessuten at det er liv der nede også.. De sa noe på ul om at morkaka muligens lå litt langt ned, kan dette ha noe med utfloden å gjøre?

Takknemlig for svar!! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde ringt lege/jordmor hvis jeg var deg. Best å være på den sikre siden! Selv om det ikke trenger å være noe galt:)

Skrevet

Min lege sier at alt med farge er en blødning. Ville fått det sjekket jeg, ikke minst for å slippe å bekymre seg. Mest sannsynlig er det litt "gammelt" blod fra en slimhinne,men det er bedre å vite enn å tro.

Jeg hadde flere slike småblødninger i forrige svangerskap og de sa det bare var litt hovne, hormonpåvirkede slimhinner som blødde litt, f.eks etter sex, det var helt ufarlig.

Ikke for å skremme, men det kan jo være noe annet, og hvis det f.eks er mormunnen som begynner åpne seg må du ligge og overvåkes resten av svangerskapet for å unngå altfor prematur fødsel.

Lykke til videre!

Skrevet

Det kan godt ha noe med morkakens plassering å gjøre ja. Det er lettere å blø når en har foranliggende morkake, så det ut som gammelt blod det som kom?

Men du kan jo få det sjekket, så slipper du å lure ;0)

Skrevet

Takker for svar jenter! =)

Vet ikke helt hva det så ut som jeg, det var mye slim og brunlig utflod. Ikke mer utflod enn vanlig, bare med farge.

Jeg ringer jordmor i morgen og diskuterer med henne, så får vi se hva det blir til.. Babyen er iallefall meget aktiv i kveld, driver og sparker meg som bare det..

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...