Gå til innhold

Dere med små babyer og barnehage søsken...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hvor lenge er storesøsknene i barnehagen?

Min gutt er 3 år og han er i barnehage ca 4 dager i uken og fra 9-14 sånn cirka...har full plass, men bruker den jo ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Johannes er i i barnehagen hver dag fra ca 8.30-14.30. Det er han veldig fornøyd med, og vil nok gjerne være der lenger når jeg kommer for å hente ham.

Skrevet

Min store bølle er fire år og har full plass i barnehage. Men han er jo syk en uke av hver mnd hele høst- og vinter halvåret, så han bruker den jo ikke han heller ;P

Men når han er frisk, bruker han plassen til det fulle!!

Skrevet

Er fra ca ni-halv ti og hentes tre - halv fire.

Skrevet

Sønnen min på 2 1/2 er i barnehage fra ca 10.00 til 15.00. Da får han med seg samlingstunden, lunsj, utelek og frukt. Er veldig sosialt for han og han koser seg masse.

Skrevet

Jenta vår er 21 mnd og er 3 dager i uka i bhg, fra kl 8-9(avhengig av når hun står opp) til kl 16.

Skrevet

Fra 10 - 15 - omtrent det som tilsvarer "kjernetid" i vår barnehage. Aktiviteter starter som regel kl 10, så er det samling, lunsj, lek og frukt. Deilig for alle sammen å ha god tid om morgenen.

Skrevet

Her er storebror 4,5 år. Han går i barnehagen fra 9.30-10 til 15.30-16. Deilig med rolige morgener. Han blir hentet til samme tid som han pleier når jeg jobber. Dette fordi han er veldig avhengig av rutine, og det blir bare tull for han hvis jeg henter før. Han vil gjerne ha med seg frukten og litt lek etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...