phantomet Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Idag fikk jeg enda en positiv overraskelse... Kom akkurat hjem fra tur med barselgruppen da jeg så at postmannen kom kjørende. Så jeg sjekket om han hadde med noe spennede, og av alle ting...Der i postkassen lå den en pakke adressert til phantom-mannen og meg. Tilbake i huset måtte jo gaven åpnes, og der var det et kort med gratulasjoner og lykkeønskninger og en pakke til Måka. Og den var fra en gamle tante, som jeg har hatt begrenset kontakt med siden foreldrene mine døde. . Kontakten vi har hatt har vært basert på mine initiativ, julehilsener og et og annet besøk når jeg har vært på tur til den kanten av landet hvor de bor. Men jeg har følt veldig på at kontakten og initiativet har vært ensidig. Jeg sendte julekort til mine slektninger med bilde av hele barneflokken og en liten presentasjon av Måka, og det har visst satt igang noe....
Urtete Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Så fint! Det er slitsomt når initiativene til kontakt kun er fra en part..... )
♥Snulder Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Etter slitsomme perioder så kommer det oppoverbakke veit du! Håper den positive trenden varer leeeeeenge:)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 Hipp hurra for mennesker som børster støv av "å bry seg om" frakken sin:-))) Det er aldri for sent å glede et annet menneske eller seks, det er aldri for sent å vise at man tenker på og bryr seg, det er aldri for sent å gjøre en god gjerning, det er aldri for sent å si at jeg er glad i deg:-)) Etter regn kommer sol........:-))
ettbarnsmammaen Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 Så hyggelig!!! Gamle tante har kanskje forstått et og annet.....? Jeg har tenkt mye på deg etter innlegget der du fortalte at du ville "slå opp" med brødrene dine. (Har aldri fått spurt om du sendte brevet og hvordan det har gått etter det.) Ble også veldig glad på dine vegne da jeg leste om lærerinnen til niesen din som tok kontakt etter mange år.
Karomamma Skrevet 11. januar 2007 #7 Skrevet 11. januar 2007 Jøss i all verden for noen fine dager du har!!! Jeg tenker du er glad, blir helt varm inni meg når jeg leser innleggene dine Klem!!
Reveenka Skrevet 12. januar 2007 #8 Skrevet 12. januar 2007 Må bare få underskrive på denne! Så utrolig hyggelig c",)
Maud Skrevet 12. januar 2007 #9 Skrevet 12. januar 2007 Så godt at slekta di er våken og viser at de setter pris på at du finnes i familien. Det er vanskelig å holde motet oppe og sørge for at båndene ikke klippes over hvis det ikke er noen gjensidighet i det. Gamle tanter lar seg gjerne smelte når det dukker opp nye små familiemedlemmer. Takk og pris for Måkene våre som kan vise vei med tannløse og uforbeholdne smil :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå